مصاحبه ها

شمس:عیار بلاروس امروز مشخص می شود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران از تیم بلاروس و بازی آتی تیم ملی گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال و سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایراان از تیم ملی بلاروس گفت.

وی اظهار داشت : بازی تیم ملی با بلاروس یکی از سخت ترین بازی های ما خواهد بود و به نظر من عیار بلاروس امروز در بازی با اسلواکی مشخص خواهد شد.به نظر من بازی با تیم ملی اسلواکی یک دیدار بسیار تماشایی بود و بازیکنان ما به خاطر آن که مدت‌های زیادی از یکدیگر دور بودند کمی ناهماهنگ داشتند و این ناهماهنگی را می‌توان در گل‌های چهارم و پنجمی که دریافت کردیم، به خوبی مشاهده کرد.

او اضافه کرد : چون بازیکنان لژیونر ما مثل فرهاد توکلی و حسین طیبی در این مدت در تیم ملی حضور کم رنگی داشته اند و همچنین نبودن احمد اسماعیل پور و بهزاد عظیمی ۲ بازیکن مصدوم تیم ملی در بازی با اسلواکی کاملاً تاثیر گذار بود. اما با این وجود مطمئن هستم که بازیکنان ما در دیدار دوم خود برابر اسلواکی که قرار است چهارنشبه برگزار شود می‌تواند این تیم را شکست دهند. زیرا بازیکنان تا آن موقع به هماهنگی کاملی دست پیدا می‌کنند.به نظر من تیم ملی فوتسال هر چقدر تمرین کند، اما مسابقه ندهد نمی‌تواند اشکالات خود را برطرف کند و با این بازی‌هایی که تیم ملی در تورنمنت مشهد انجام می‌دهد، می‌تواند نقاط ضعف خود را به خوبی پوشش دهد و من امیدوارم که سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از این بازی‌ها به بهترین نحو ممکن بتواند استفاده کند تا ملی پوشان ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا بتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهد.

تیم ملی فوتسال ایران
شمس:عیار بلاروس امروز مشخص می شود

شمس تصریح کرد : هنوز بازی بلاروس را مشاهده نکرده ایم، اما می‌دانم که این تیم در رنکینگ جهانی از اسلواکی بالاتر است و این نشان می‌دهد که بلاروس‌ تیم قدرتمندی در این مسابقات هستند و عیار آن‌ها در بازی امروز برابر اسلواکی مشخص خواهد شد. همچنین بلاروس‌ امسال باید در جام ملت‌های اروپا شرکت کند و بازی تدارکاتی ما با این تیم می‌تواند کمک بسیاری به ما کند.: شهر مشهد تا الان بهترین امکانات را در اختیار تیم‌ها قرار داده است. از هتل محل اقامت گرفته تا سالن برگزاری مسابقات از همه لحاظ در سطح بسیار خوبی انجام شده است، به طوری که تمامی تیم‌ها از میزبانی این استان رضایت کاملی را داشته اند.

شمس در مورد مهدی جاوید و بازیکن سال آسیا نیز گفت : تا آن جا که من اطلاع دارم کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ نوع بلیتی برای مهدی جاوید ارسال نکرده است، زیرا قانون فوتسال در آسیا به این گونه است که کنفدراسیون فوتبال آسیا بلیت را فقط برای آن کسی می‌فرستد که به عنوان برترین بازیگن انتخاب شده است و از الان هم توان گفت که یکی از ۲ بازیکن ژاپنی به عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا انتخاب خواهد شد. همچنین درباره سردار آزمون هم باید بگویم که رقابت او با بازیکن کره‌ای بسیار سخت خواهد بود و چون بازیکن کره‌ای در تیم تاتنهام بازی می‌کند به احتمال بسیار زیاد برترین بازیکن فوتبال آسیا به او تعلق می‌گیرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker