اخبار فوتسالتیم های ملی

ناظم الشریعه : کویتی ها خودشان داوطلب شدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال از حضور و انصراف تیم ملی فوتسال کویت گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، در حالی که زمان زیادی تا برگزاری مسابقات تورنمنت فوتسال مشهد باقی نیست و در همین احوال تیم ملی فوتسال کویت هم از این مسابقات انصراف داد تا همچنان برنامه کلی این بازی ها نامعلوم باشد ، سرمربی تیم ملی فوتسال محمد ناظم الشریعه در این خصوص گفتگویی داشته است.

وی گفت : دلیل کناره گیری کویتی‌ها هنوز مشخص نیست. آن‌ها دیروز به ما اعلام کردند که در این رقابت‌ها شرکت نخواهند کرد، اما هنوز نامه قطعی این موضوع را برای ما نکرده اند. خود کویتی‌ها از ابتدا مایل بودند در رقابت‌های چهار جانبه مشهد حاضر شوند. حتی موقعی که کویت متوجه شد که تیم ملی اوکراین به ایران نمی‌آید بلافاصله به ما پیشنهاد حضور در رقابت‌های مشهد را داد.اگر به هر دلیل تیم ملی کویت نخواهد در رقابت‌های چهار جانبه شرکت کند، به دلیل زمان کم که تا آغاز مسابقات داریم مجبور هستیم تا با یکی از تیم‌های همسایه کشورمان به توافق رسیده و آن را جایگزین کویت کنیم. این منوط به این است که کویتی‌ها به صورت قطعی انصراف خود را از حضور در این رقابت‌ها به ما اعلام کنند. البته تا این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر انصراف این تیم به دست ما نرسیده است.

تیم ملی فوتسال ایران
ناظم الشریعه : کویتی ها خودشان داوطلب شدند.

ناظم الشریعه در پایان صحبتهایش نیز گفت : به دلیل زمان کمی که تا شروع مسابقات داریم اگر نتوانیم با هیچ کشوری به توافق برسیم، باید بازی‌ها را با حضور ۳ تیم برگزار کنیم.به هیچ عنوان برنامه تمرینات تیم ملی تغییر نمی‌کند و طبق برنامه ریزی قبلی تیم ملی روز پنجشنبه ۷ آذر در مشهد تمرینات خود را با حضور تمامی بازیکنان اصلی و لژیونر برگزار کند.

پ ن :  باید دید درآینده برای تیم چهارم حاضر در این مسابقات چه اتفاقی می افتد.چون همانطوری که در مطلب قبلی اعلام شد در برنامه بازی ها نام کویت هم وجود دارد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker