اخبار فوتسالمصاحبه ها

نامزد بهترین مربی فوتسال جهان:خانه را به پایگاه ضد کرونا تبدیل کنیم

کاندیدای عنوان بهترین مربی فوتسال جهان گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا، برای سلامتی خانواده باید در خانه بمانیم و این مکان امن را پایگاه ضد کرونا تبدیل کنیم.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از خبرگزاری “جمهوری اسلامی ایران – ایرنا” ، سید محمد ناظم الشریعه در گفت گویی اعلام کرد: مردم ما از خطرات این ویروس کرونا به خوبی آگاه هستند و منازل خود را ترک نخواهند کرد تا شادی ایام عید نوروز را درخانه کنار خانواده تقسیم کنند.

ورزش در خانه فراموش نشود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه در این شرایط حساس ورزش نباید فراموش شود، ادامه داد: ورزش بهترین راه مبارزه با انواع بیماری هاست از این رو در خانه می مانیم  و با کمترین امکانات، کرونا را با شکست مواجه خواهیم کرد.

مسابقات ورزشی در تمام دنیا تعطیل شده است

ناظم الشریعه افزود: هم اینک برای سلامتی ورزشکاران و تماشاگران تمام لیگ های ورزشی در دنیا تعطیل شده است و رشته فوتسال هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی اضافه کرد: تنها مسابقات فینال لیگ برتر فوتسال باقی مانده است و بازی بدون تماشاگر هم هیچ لذتی ندارد و این امیدواری وجود دارد با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در پایان فروردین ماه ۹۹ با حضور تماشاگران این بازی برگزار شود و جشن پیروزی بگیریم.

تیم ملی فوتسال ایران
نامزد بهترین مربی فوتسال جهان:خانه را به پایگاه ضد کرونا تبدیل کنیم

سال ۹۹ برای تیم ملی فوتسال سال سختی است

این مربی شیرازی با اشاره به اینکه سال ۹۹ به دلیل برگزاری جام ملت های آسیای ، لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا  و جام جهانی سالی سخت برای فوتسال کشورمان است، بیان داشت: امیدوارم با برنامه ریزی خوب بتوانیم نتایج درخشانی را در این سه جام مهم کسب کنیم.

وی در مورد قرار گرفتن نامش در جمع  ۱۰ مربی برتر فوتسال جهان نیز گفت: مربیان و بازیکنان در این موفقیت سهیم هستند و از کسانی هم که تبریک گفته اند سپاسگزارم.

اسامی ۱۰ مربی برتر ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی در حالی در سایت معتبر فوتسال پلنت اعلام شد که سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در این فهرست حضور دارد.

سد محمد ناظم‌الشریعه از سال ۹۴ به عنوان سرمربی تیم ملی برگزیده شد و تاکنون قهرمانی در جام ملت‌های سال ۲۰۱۶ آسیا در ازبکستان، نامزد کسب عنوان بهترین سرمربی جهان در سال ۲۰۱۶،   کسب مقام سوم هشتمین دوره  جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و  قهرمانی در جام ملت‌های سال ۲۰۱۸ آسیا در چین تایپه را در کارنامه دارد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker