اخبار فوتسال

نشست هماهنگی تورنمنت چهارجانبه مشهد

نشست هماهنگی تورنمنت 4جانبه مشهد در هئیت فوتسال خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش فوتسال کمپ  و به نقل سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران ،تورنمنت 4 جانبه فوتسال با حضور تیم های ملی ایران، اسلواکی، بلاروس و کویت از 10 تا 13 ماه جاری به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بر این اساس، نشست هماهنگی این تورنمنت با حضور شکوری –سرپرست دبیرکلی، پرهیزکار –رییس کمیته فوتسال، حیدری -دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی و مسئولان و نمایندگان کمیته های مختلف فدراسیون از ساعت 10:15 روز ( شنبه ) در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

دکتر ابراهیم شکوری در ابتدا ضمن تقدیر بابت قبول میزبانی این تورنمنت توسط هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: خوشبختانه هیات فوتبال خراسان رضوی فعال‌ و به عنوان یکی از بازوان فدراسیون بسیار خوب عمل کرده است و کمک زیادی کرده تا سیاست فدراسیون مبنی بر میزبانی مسابقات در استان‌ها را عملی کنیم. همانطور که ریاست فدراسیون نیز تاکید زیادی روی این موضوع دارد و برای مسابقات سایر تیم‌های ملی هم به دنبال تحقق این موضوع هستیم.

وی افزود: با وجود اینکه میزبانی مسابقات در شرایط مالی فعلی کار سختی است، اما از ابتدای امسال 5 میزبانی مسابقات را انجام دادیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام هرکدام از مسابقات نامه تقدیر و تشکر خود را به فدراسیون ارسال کرده که نشان‌دهنده این است که هرکدام از افراد حاضر در امر برگزاری، مسئولیت خود را به نحو احسن انجام داده است. امیدواریم تورنمنت 4 جانبه فوتسال مشهد نیز به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

نشست هماهنگی تورنمنت چهارجانبه مشهد
نشست هماهنگی تورنمنت چهارجانبه مشهد

داود پرهیزکار پس از سخنان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تاکید کرد که :  تمام مسئولیت های برگزاری این تورنمنت برعهده هیات فوتبال خراسان رضوی است. البته فدراسیون تمام همکاری لازم را با هیات خواهد داشت و از هیات فوتبال استان خراسان رضوی بابت اینکه در امر میزبانی مسابقات به یاری فدراسیون آمده است، تقدیر کرد.

محسن حیدری نیز با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی هیات فوتبال خراسان رضوی، تاکید بر ظرفیت بالای مشهد در بخش میزبانی مسابقات مختلف و بررسی موارد مورد نیاز پیش‌رو، ابراز امیدواری کرد که تلاش های گسترده استانی صورت گرفته در بخش میزبانی مسابقات، در نهایت موجب آماده‌سازی مناسب و سربلندی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا شود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker