مسابقات برندهای برتر کشور

هفته پنجم مسابقات برندهای برتر ؛ ایستگاه حذفی!

با فرا رسیدن هفته پنجم گروهی مسابقات برندهای برتر تیم ها آخر هر گروه حذف و صعود کنندگان مشخص می شوند

به گزارش فوتسال کمپ ، هفته پنجم ( پایان مرحله گروهی ) مسابقات برندهای برتر کشور روز پنج شنبه 23 آبان برگزار خواهد شد.در گروه اول تیم فوتسال نوو نوردیسک با انصراف از این بازی ها ، صعود بقیه ی تیم های گروه اول را قطعی کرد. اما گروه دوم هم به این شرایط رسیده است و با انصراف تیم فوتسال شرکت EY بازی این تیم مقابل تیم فوتسال تهیه و تولید مواد معدنی 3 بر 0 به نفع حریف اعلام شده است و از آنجایی که این تیم تنها یک بازی را در میدان حاضر نشده ، تمام برنامه ریزی های تهیه و تولید مواد معدنی برای این بازی از بین رفته است.

بازی اول

صنایع آموزشی روبوفا – بانک دی /18:30

این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است.زیرا بازیکنان جوان تیم فوتسال روبوفا برای ارتقاء جایگاه خود در گروه به میدان می آیند تا گل دریافت نکنند و گل بزنند، همانطور که مقابل تیم فوتسال شرکت ایراکام به این امر دست یافتند. ، از طرفی تیم فوتسال بانک دی هم برای عقب نماندن از کورس کسب جایگاه برتر ، قطعا روی به بازی هجومی خواهد آورد.

روبوفا-و-بانک-دی
هفته پنجم مسابقات برندهای برتر ؛ ایستگاه حذفی!

بازی دوم

بانک سامان – ایراکام / 19:30

این بازی برای بانک سامان به جهت تثبیت صدرنشینی اهمیت زیادی دارد از طرفی تیم فوتسال ایراکام هم برای جایگاه بهتر خواهد جنگید.

به طور قطع بازی ها گروه اول ( بازی ها اول و دوم ) این هفته به دلیل رسیدن به اوج حساسیت ، دیدنی ترین بازی های جام را رقم خواهد زد.

بانک-سامان-و-ایراکام-جدید
هفته پنجم مسابقات برندهای برتر ؛ ایستگاه حذفی!

بازی سوم

بانک پاسارگارد – روزنامه خبر ورزشی /20:30

این بازی برای تیم فوتسال بانک پاسارگارد به جهت صدرنشینی و امتیاز بالا و تفاضل گل بهتر در جدول صدرنشین قطعی این گروه خواهد بود.اما تیم فوتسال روزنامه خبر وزرشی هر چند برای صدرنشینی امیدی ندارد برای تثبیت جایگاه دوم قطعا جانانه بازی خواهد کرد.

بانک-پاسارگارد-و-خبر-ورزشی
هفته پنجم مسابقات برندهای برتر ؛ ایستگاه حذفی!

شرکت EY  صفر – تهیه و تولید مواد معدنی سهانصراف شرکت EY 

تیم فوتسال تهیه و تولید مواد معدنی هم با انصراف رقیب خود 3 بر 0 برنده بازی اعلام شده است.هر چند که این تیم برای بهبهود شرایط قطعی به بازی هجومی و زدن گل بیشتر روی می اورد که این امر محقق نشد.

EY-و-تهیه-و-تولید
هفته پنجم مسابقات برندهای برتر ؛ ایستگاه حذفی!

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker