مسابقات و لیگمصاحبه ها

کمالی : بازیکنانم 6 ماه است پول نگرفته اند.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز از شرایط تیمش گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، حمیدرضا کمالی سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری ارژن شیراز ضمن گله مندی از شرایط نامساعد ، مصاحبه ای انجام داده است.

وی گفت : بازیکنان تیم ما حدود ۶ ماه است که هیچ ریالی دریافت نکرده‌اند و امیدوارم وعده‌ها هر چه زودتر محقق شود.بازیکنان  حق دارند به زندگی خود برسند از این رو از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال می خواهم به فکرزن و بچه این بازیکنان که با جان و دل بازی می کنند، باشند.می دانم که وعده های مدیرکل برای این فصل هم  محقق می شود اما بهتر است در این شرایط  که بازیکنان نیاز دارند، زودتر پرداخت شود. بازیکنان را با خواهش و تمنا حفظ کردم و برای اینکه شرمنده آنها نشوم از دست اندرکاران  باشگاه ارژن هم می خواهم بیشتر به فکر تیمشان باشند و کل پولی که نیاز است به ۱۵۰ میلیون تومان نمی رسد و این رقم برابر است با یک وعده کمک به تیم های شیرازی در لیگ دسته یک فوتبال؛ چرا که قرارداد بازیکنان ما بسیار پایین است.

تیم فوتسال ارژن شیراز
کمالی : بازیکنانم 6 ماه است پول نگرفته اند.

در پایان کمالی از بازی اخیر تیم خود گفت و اظهار داشت : بازی بسیار خوبی مقابل تیم  شاهین به ویژه نیمه دوم  برگزار کردیم.در نیمه دوم با بدشانسی مواجه شدیم چرا که سجادبندی سعدی و مصطفی فخری آسیب دیدند و حریف هم برای جبران شکست فشارزیادی آورد اما واقعا جوانان ما در این بازی حساس سنگ تمام گذاشتند و در پایان هم پیروز شدیم.

 

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker