اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

آیا فردا شکست خوردگان دور رفت،حذف میشوند؟

دور برگشت پلی آف لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می گردد.

به گزارش فوتسال کمپ ، فردا دوشنبه 30 دی 1398 دور برگشت پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه در مرحله پلی‌آف هر تیم باید سه بازی انجام دهند و در صورتی که هر تیم دو شکست در مقابل حریف خود داشته باشد از صعود به مرحله یک چهارم باز می‌ماند.

مس سونگون ورزقان – حفاری اهواز

تیم صدرنشین دور گروهی لیگ برتر فوتسال در حالی فردا میزبان است که  ، در دور رفت این مرحله در ضربات پنالتی مغلوب حریف خوزستانی خود که به عنوان تیم هشتم به پلی آف رسیده بود ، شد تا در صورت برد بازیشن به بازی سوم کشیده شود و در صورت باخت هم از این مسابقات خداحافظی کند.

فرش‌آرای مشهد – سن‌ایچ ساوه

در حالی که تیم فوتسال فرش ارا مشهد امسال شرایط و نتایج بهتری در لیگ برتر فوتسال داشته است اما در بازی قبل خود مقابل میربانش ، تیم فوتسال سن ایچ ساوه با هدایت اصغری مقدم قرار گرفت تا با نتیجه 4 بر 2 نتیجه را به حریف خود واگذار کند.حال باید دید بازی سوم نتیجه این جدال را مشخص خواهد کرد و یا این تیم فوتسال فرش آرا مشهد است که حذف خواهد شد.

پلی آف لیگ برتر فوتسال
آیا فردا شکست خوردگان دور رفت،حذف میشوند؟

شهروند ساری – ستارگان ورامین

بازی جنجالی دور رفت نیز که به میزبانی تیم ورامینی بود و به صعودش خودش هم به پایان رسید ، فردا در ساری به میزبانی تیم فوتسال شهروند ساری برگزار خواهد شد تا شهروند بتواند با برد در خانه بازی خود را به بازی سوم بکشاند.

گیتی‌پسند – سوهان محمدسیمای قم

تیم  فوتسال گیتی پسند بعد از پیروزی 6 بر 2 مقابل تیم فوتسال سوهان محمد سیما در قم در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی قرار گرفته و در صورت پیروزی می تواند صعود نماید ولی در نقطه مقابل نماینده قم علی رغم نمایش شایسته در دیدار رفت به دنبال پیروزی در این دیدار است تا کار را به بازی سوم بکشاند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker