مسابقات و لیگمصاحبه ها

افضلی : چرا هیچ مرجعی پاسخگو مشکلات داوری نیست

حسین افضلی سرمربی کراپ الوند به تازگی صحبت هایی در مورد داوری و بازیکن جدید تیمش گفت

به گزارش فوتسال کمپ ، حسین افضلی سرمربی کراپ الوند به تازگی صحبت هایی در عدم پاسخگویی نسبت به مشکلات داوری و علیرضا کاظمی بازیکن جدید تیش کرده است.

وی گفت : بازی خوبی از کار درآمد و کنترل بیشتر دقایق بازی در اختیار کراپ بود اما اشتباهات خنده‌دار داور در دقایقی تمرکز من و تیمم را بر هم ریخت تا سه امتیاز راحت از کف مان دربیاید.

ما فیلم بازی با سفیر گفتمان را هم که پراشتباه بود با هایلایت اشتباهات داوری به فدراسیون ارسال کردیم اما مشخص نیست چه کسی پاسخگویی و یا پیگیری می‌کند چون همان داور را نه تنها محروم نمی‌کنند که هفته بعد هم به او قضاوت دیگری می‌دهند. متاسفانه اخراج از کادر فنی تیم معترض هم برای سرپوش بر روی اشتباهات داوری به امری عادی تبدیل شده که وقتی داور اشتباهی مرتکب می‌شود در پاسخ به اعتراض کادر از مربیان اخراج می‌کند.

افضلی از بازی قبل تیمش گفت :نماینده کاشان تیم بسیار خوبی است که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و مربی خوبی از اصفهان انتخاب کرده است. ما شناخت خوبی از این تیم داریم و انشاالله می‌رویم یک بازی خوب و به دور از جنجال داشته باشیم.

در خصوص جذب افشین کاظمی هم نیز یادآور شد: افشین کاظمی را قرار بود که از ابتدای اضافه کنیم اما مشکل رضایتنامه داشت که در نهایت باشگاه گیتی‌پسند با ما همکاری کرد و رضایتنامه ایشان را دادند. افشین با تجربیات جهانی و آسیایی خود می تواند به ما کمک زیادی کند و من اطمینان دارم که اگر از اول تورنمنت به ما اضافه می‌شد الان اوضاع ما در جدول فرق می‌کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker