مصاحبه ها

افضل : مشکلی با بازیکنان بزرگ نداریم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون به تازگی از شرایط تیم ، بازیکنان و فدراسیون فوتبال گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، علی افضل در مصاحبه ای جدید صحبت هایی را انجام داده است.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر اختلافش با مهدی جاوید گفت : هیچ مشکلی بین من و بازیکنان تیمم وجود ندارد.باوجود اینکه حرف و حدیث هایی پشت سر من و اخلاقم زده می شود و می گویند «افضل نمی تواند با بازیکنان بزرگ کار کند» باید بگویم اینطور نیست. تیم ما بازیکنان بزرگ و باتجربه ای مثل جاوید، فخیم، صمیمی و اولادقباد دارد که با هیچکدام مشکلی ندارم. همه بازیکنان کار خودشان را به درستی انجام می دهند و با ما همکاری دارند.

در مورد بازی با سن ایچ ساوه نیز و عدم هماهنگی بازیکنان تیم اظهار داشت : هرچند سن ایچ در دو بازی اخیر خود آنطور که باید نتیجه نگرفته ولی تیم منسجم و یک دستی است. ما هم تیم باتجربه ای داریم و امیدوارم تماشاگران ما بازی بدون حاشیه و جذابی را تماشا کنند.

مصطفی طیبی یک نیم فصل بیرون بوده است و میثم خیام هم با افکار مربی دیگری کار می کرده است. بنابراین هماهنگی این بازیکنان یک مقدار طول می کشد. آنها بازیکنان بزرگی هستند و مطمئنا در ادامه لیگ به مس کمک زیادی خواهند کرد.

افضل در مورد علیرضا وفایی و تیم ملی فوتسال گفت : یی بازیکن خوبی است ولی برای او زندگی در تبریز مشکل بود. وفایی به شهر خودش یعنی قم وابستگی داشت و دوست داشت آنجا کار کند. برای همین باشگاه تصمیم گرفت که رضایتنامه اش را صادر کند.

متاسفانه پنج، شش بازیکن ما همیشه در اردوی تیم ملی هستند که این یک مقدار کار را سخت می کند. تمرینات ما با برگزاری اردوهای تیم ملی لَنگ می خورد ولی مجبوریم با فدراسیون و تیم ملی همکاری کنیم. برای اردوهای بعدی هم هنوز برنامه ای به ما نداده ند ولی اگر اردویی برگزار نشود، خوشحال می شویم

افضل در پایان افزود: یک عده دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند در حالی که مشکلی بین ما نیست. بازیکنانم به من احترام می گذارند و من هم متقابلا به آنها احترام می گذارم. ضمن اینکه اگر در یک کار به عنوان مثال همه از مدیرشان راضی باشند آن مدیر حتما ایرادی دارد! یک تیم فوتسال هم ۱۵ بازیکن دارد که اگر همه را راضی کنیم تیم نتیجه نمی گیرد! به هر حال ناراحتی هست ولی حل شدنی است. در یک خانواده و بین والدین با فرزندان هم اختلاف نظر ایجاد می شود ولی مهم این است که با گفتگو همه چیز برطرف می شود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker