فوتسال بانوانمصاحبه ها

بارانی:بازی سختی با سایپا داشتیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری از شرایط تیمش و بازی با سایپا گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، خانم مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری از شرایط تیمش و برد 4 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتسال بانوان سایپا گفت.

وی گفت : بازی سختی بود و پیش‌بینی چنین دیداری را هم داشتیم. سایپا خیلی جنگنده بازی کرد و واقعا ما را اذیت کرد اما توانستیم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم.دیدار بعدی ما با تیم پویندگان فجر شیراز است و باید بتوانیم در تمام بازی‌ها به پیروزی برسیم زیرا تمام تیم‌ها برای ما سخت محسوب می‌شوند.

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری
بارانی:بازی سختی با سایپا داشتیم

بارانی در مورد شرایط لیگ اظهار داشت : با توجه به این‌که بازیکنان بین تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند، کیفیت لیگ خیلی بالا رفته است اما متافسانه برخی تیم‌ها در ابتدای لیگ یا میانه‌های مسابقات انصراف می‌دهند و این کار را برای تیم‌هایی که منسجم بازی می‌کند، کمی سخت می‌کند.

در پایان خانم بارانی در مورد انصراف سایر تیم ها و داروی نیز اضافه کرد : انصراف تیم ها همیشه از شروع لیگ فوتبال و فوتسال بانوان اتفاق افتاده است که فدراسیون یا باید ضمانت‌نامه قوی از تیم‌ها بگیرد یا باید چاره دیگری بیاندیشد تا شاهد انصرف تیم‌ها نباشیم.امروز داوری خوب بود. به هر حال داوران نیز انسان هستند و ممکن است مثل ما مربیان و بازیکنان دچار اشتباه شوند اما فدراسیون باید کاری کند تا سطح داوری نسبت به سطح کیفی لیگ بهتر شود و بالاتر برود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker