فوتسال بانوانمصاحبه ها

رضایی:دیدار با حفاری بازی سختی برای ما بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از بازی هفته سیزدهم تا قهرمانی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از بازی هفته سیزدهم و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل در یک قدمی آن گفت.

وی بیان کرد : بازی مقابل تیم ملی حفاری دیدار سختی برای ما بود و هر تیمی که پیروز این دیدار می‌شد در صدر جدول قرار می‌گرفت و به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ به استراحت می‌رفت.تیم ما به دنبال کسب نتیجه در این بازی بود، اما این دیدار در شرایط بسیار پایاپایی برگزار شد و حتی در نیمه دوم بازی هیچ گلی بین ۲ تیم رد و بدل نشد.کار برای تیم ما در شروع لیگ امسال بسیار دشوار بود و حتی در پنج هفته نخست رقابت‌ها شرایط سختی داشتیم و روبه روی مدعیان لیگ بازی می‌کردیم، اما بعد از این پنج هفته شرایط برای ما بهتر و آسان‌تر شد.

خانم رضایی تصریح کرد : اولین بازی ما در لیگ امسال مقابل تیم سایپا تهران بود که متاسفانه نتیجه را به این تیم واگذار کردیم، زیرا هیچ شناختی نسبت به این تیم نداشتیم و این اولین سال حضور سایپا در لیگ بانوان بود. در بازی‌های بعد هم مقابل هیئت خراسان و نامی نو قرار گرفتیم که در کل نتایج خوبی را جز دیدار مقابل سایپا در تمام این بازی‌ها کسب کردیم.لیگ امسال فشردگی‌های خودش را داشت و اکثر تیم‌ها بازیکنان مصدوم و آسیب دیده دارند. این مصدومیت‌های نیم فصل اول و کارت‌های زردی که بازیکنان دریافت کردند فشار زیادی روی تیم‌ها برای نیم فصل دوم می‌آورد، چون سه تیم امتیاز بسیار نزدیکی به هم دارند.می‌خواستیم بازیکن جدید برای تیم بگیریم، اما اکثر بازیکنان خوب در تیم‌های خودشان مشغول به بازی هستند و با این شرایط نمی‌توانیم بازیکن شاخصی بگیریم که به تیم ما کمک کند و سر همین مسائل از انجام نقل و انتقال منصرف شدیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker