فوتسال بانوانمصاحبه ها

رودسری : داروی نسبت به لیگ در سطح پایین تری قرار دارد.

بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از داوری لیگ و آرزویش برای آسیایی شدن فوتسال بانوان گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، سهیلا بارفروشنده رودسری بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان به تازگی مصاحبه ای انجام داده است.

وی گفت : شرایط تیم‌ها در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان خوب بود و خوشبختانه رقابت‌ها سطح بالا برگزار می‌شد. تا آخرین لحظه تکلیف قهرمان نیم فصل مشخص نبود و حتی تیم ما (مس رفسنجان) با تفاضل گل در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. به نظر من نتیجه بازی با تیم حفاری عادلانه بود.

تعطیلات نیم فصل امکان دارد که روی تیم‌ها تاثیر بگذارد، اما همه چیز بستگی به شرایط و برنامه ریزی تیم‌ها دارد که چه طور زمان استراحتشان را سپری کنند.

او تصریح کرد : امیدوارم فوتسال باشگاهی بانوان، آسیایی بشود و جام باشگاه‌های آسیا را برای بانوان مثل آقایان برگزار کنند. تمام تیم‌ها باانگیزه زیادی برای قهرمانی در یک فصل از لیگ برتر تلاش می‌کنند و دوست دارند نتیجه زحماتشان را ببینند.

وضعیت داوری‌ها نسبت به لیگ در سطح پائین تری قرار دارد، اما در هفته‌های اخیر پیشرفت داشته است. امیدوارم در نیم فصل دوم باتوجه به کلاس‌های توجیهی که برگزار می‌شود کیفیت قضاوت‌ها بالا برود. امیدوارم ضعف داوری حساسیت و کیفیت لیگ را پائین نیاورد.

در پایان نیز بیانه کرد : باتوجه به شرایط مالی و کمبود حامی مالی در فوتسال بانوان شاید دوباره تیمی در نیم فصل دوم از ادامه رقابت‌ها انصراف دهد. شرایط مالی تیم ما خوب است و شرکتی که از ما حمایت می‌کند مشکل مالی ندارد، بخشی از قرارداد‌های ما هم تصویه شده است.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker