مسابقات و لیگمصاحبه ها

مراقی : ابعاد زمین سالن تمرینمان استاندارد نیست.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز از شرایط تیم خود گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، یعقوب مراقی سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز از وضعیت زمین تمرین خود و جدایی بازیکنان در زمان تحویل تیم گفت.

وی از بازی با اهورا بهبهان گفت : خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و در کنار دوستانم حضور دارم و تمامی بازیکنان با یکدیگر یکدل هستند تا بتوانیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم و امیدوارم که با این تیم روز‌های خوبی را داشته باشم.

تمام تمرکزمان این است که از این دیدار نتیجه خوبی به دست آوریم و شرایط جدولی‌مان را تغییر دهیم. اهورا بهبهان خط حمله بسیار قوی‌ای دارد و در تمام دیدارهایش گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. البته نقاط ضعفی کمی هم دارد که تلاش می‌کنیم از نقاط ضعف‌شان بهره ببریم. این تیم نسبت به نیم‌فصل اول دونده‌تر شده است و با توجه به این‌که ما هم برای این دیدار محسن محمدزاده، احمد ملاعلی و فرید نمازی، سه بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداریم، کارمان سخت‌تر شده است. تلاش می‌کنیم یک بازی خوب انجام دهیم و با توجه به شرایط جدول تنها برای سه امتیاز می‌جنگیم.

مراقی افزود : انتقادهایی که نسبت به تیم می‌شود را قبول دارم. یکی از دلایل انتقادات این است که در گذشته بازیکنانی در تیم فوتسال ملی حفاری بودند که قدرت حمل توپ بسیار بالایی داشتند و همین باعث جذابیت بازی می‌شد. اما امسال با توجه به بازیکنانی که داریم، با آنالیز حریفان کار را پیش ببریم. گاهی لازم است تنها به پِرس بپردازیم و گاهی نیاز است که دفاع کنیم یا از سیستم دیگر استفاده کنیم.

امسال شرایط به صورتی است که بازیکنانی که توان حفظ توپ بالایی داشته باشند را در اختیار نداریم. امسال حفاری چندین بازیکن را از دست داد و این‌ها بازیکنانی بودند که نزدیک به هفت سال کنار یکدیگر بازی کرده بودند. نمی‌خواهم ارزش کار مربیان دیگر را پایین بیاورم ولی این مربیان هنگامی که در تیم حفاری مشغول به فعالیت می‌شدند، در واقع تیم‌های آماده‌ای را می‌گرفتند اما امسال من تیمی را تحویل گرفتم که بازیکنان بسیاری از آن جدا شدند و هشت بازیکن جدید جذب کردیم. این تیم برای هماهنگی نیاز به زمان دارد و اگر سال آینده، همین تیم اعضا کنار هم باشند، می‌توانیم آن بازی جذابی که مورد نظر تماشاگران باشد را شاهد باشیم. به هر حال امسال در برخی بازی‌ها نتوانستیم آن طور که باید و شاید زیبا بازی کنیم ولی نتیجه لازم را به دست آوردیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که شرایط تیم بهتر شود.

ایشان از بازی با تیم فوتسال گیتی پسند نیز در پایان گفت : متاسفانه این دیدار به صورتی پیش رفت که داور بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داد. حتی زمانی که یکی از بازی‌هایمان در اهواز نیمه‌تمام ماند، به داوری اعتراض نداشتم. ولی بازی با گیتی‌پسند واقعا جای انتقاد دارد. زیرا داور به تمام حرکات بازی ما کارت نشان می‌داد ولی وقتی همان حرکت را بازیکن حریف انجام می‌داد، به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کرد. داور بازیکنان ما را عصبی کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker