مسابقات برندهای برتر کشور

مسابقات برندهای برتر،هفته پایانی گروهی

روز پنج شنبه 23 آبان آخرین مرحله از بازی های گروهی مسابقات فوتسال برندهای برتر برگزار شد

به گزارش فوتسال کمپ ، دیروز آخرین مرحله از بازی ها گروهی مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور برگزار شد.هر چند قبل از برگزاری این مرحله ،تیم ها حذف شده از این بازی ها ( به واسطه انصرافشان ) مشخص شده بودند اما تیم ها همچنان جانانه بازی می کردند و تماشاگران این بازی ها ، بازی های زیبایی شاهد بودند.

گروه اول
بازی اول هفته

صنایع آموزشی روبوفا یک – بانک دی یک

بازی اول این هفته شگفت انگیزترین بازی هفته بود. در این بازی بازیکنان جوان و کم تجربه تیم فوتسال صنایع آموزشی روبوفا در حالی که با دریافت یک گل از حریف خود عقب افتادند ، توانستند با زدن یک گل بازی را به تساوی بکشانند. همچنین موقعیت های زیادی برای به ثمر رساندن گل پیروزیشان داشتند که موفق به گلزنی نشدند.از طرفی تیم فوتسال بانک دی که از بازیکنان با تجربه برخوردار بود برای آسوده کردن خاطر خود از جایگاهشان در جدول رده بندی ، به خصوص در پایان بازی ها این هفته به هجوم ها پیاپی به سوی دروازه تیم حریف روی آورد اما موفق به گلزنی نشد.

بازی صنایع آموزشی روبوفا و بانک دی
مسابقات برندهای برتر،هفته پایانی گروهی
بازی دوم هفته

بانک سامان دو – شرکت ایراکام دو

این بازی هم ، بازی زیبا و دیدنی بود.به نحوی که هر دو تیم با سرعت بخشیدن به بازی به دروازه های هم هجوم می آوردند و باعث هیجان در بازی می شدند.تیم فوتسال بانک سامان که در صورت باخت در این بازی به رده دوم می رسید ( و خیالش از بازی اول راحت بود ) نباید بازی را می باخت ، از طرفی تیم فوتسال شرکت ایراکام هم در صورت برد به صدر جدول می رسید و خیالش از مرحله یک چهارم نهایی راحت می شد.اما در نهایت هر دو تیم به  تساوی رضایت دادند.

بازی بانک سامان و شرکت ایراکام
مسابقات برندهای برتر،هفته پایانی گروهی
جدول گروه اول در پایان مرحله گروهی :
جدول گروه اول مسابقات برندهای برتر کشور
مسابقات برندهای برتر،هفته پایانی گروهی

 

نکته : تیم های فوتسال بانک دی و شرکت ایراکام در تمامی موارد موثر در رده بندی برابر بودند که بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات در حضور نمایندگان تیم ها و اعضای کمیته برگزاری قرعه کشی انجام گردید و مقرر شد بانک دی به عنوان تیم دوم و ایراکام به عنوان تیم سوم معرفی شود.

گروه دوم
بازی سوم هفته

بانک پاسارگاد یک – روزنامه خبر ورزشی یک

در این بازی تیم فوتسال بانک پاسارگاد که تقریبا خیالش از صدرنشینی راحت بود بازی را بدون استرس انجام داد اما تیم فوتسال روزنامه خبر ورزشی برای کسب رتبه دوم در رقابت با تیم فوتسال تهیه و تولید مواد معدنی نیاز به برد با تفاضل گل بالا داشت اما در نهایت توانست یک امتیاز از بازی دشت کند.

بازی روزنامه خبر ورزشی و بانک پاسارگاد
مسابقات برندهای برتر،هفته پایانی گروهی

لازم به ذکر است که در این هفته بازی تیم های فوتسال شرکتEY و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران هم برنامه ریزی شده بود که با انصراف تیم فوتسال شرکتEY این بازی سه بر صفر به نفع حریفش به پایان رسید.

جدول گروه دوم در پایان مرحله گروهی :

 

جدول گروه دوم مسابقات برندهای برتر کشور
مسابقات برندهای برتر،هفته پایانی گروهی
در پایان مرحله گروهی ، تیم ها اول هر گروه با تیم چهارم گروه مقابل ، تیم های دوم و تیم سوم  گروه مقابل و تیم های سوم و تیم دوم گروه مقابل در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم میروند که نموادر حذفی این مسابقات به شرح زیر خواهد بود :
نمودار حذفی مسابقات برندهای برتر کشور
مسابقات برندهای برتر،هفته پایانی گروهی
تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker