فوتسال بانوانمصاحبه ها

پوربهبهانی:دیشب متوجه محرومیت بازیکنم شدم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان به تازگی مصاحبه ای انجام داده است.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان معتقد است که هر بازی‌ از نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای تیمش حکم فینال را دارد.

خدیجه پوربهبهانی اظهار داشت : نیم‌فصل اول را با توجه به این‌که دوران آمادگی پیش فصل را نداشتیم، به سختی پشت سرگذاشتیم. البته در انتهای نیم‌فصل شرایط بهتر شد و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و توانستیم به جایگاه هشتم برسیم. در بین دو نیم‌فصل نیز دو بازیکن جذب کردیم تا تیم تقویت شود.روز جمعه این هفته اولین دیدار از مسابقات نیم‌فصل دوم آغاز می‌شود و ما شب گذشته (سه‌شنبه) متوجه شدیم که یکی از بازیکنان‌مان محروم است و رای فدراسیون بدون حضور نماینده باشگاه صادر شده است. باید برای چنین مواردی به باشگاه اطلاع می‌دادند تا از قبل بدانیم کدام بازیکن ما محروم است تا این موضوع را در شرایط تمرینی و ترکیب‌مان لحاظ کنیم.

وی در مورد شرایط روحی و روانی تیم نیز افزود : باتوجه به مشکلات مالی که گریبان‌گیر باشگاه‌ها است، باشگاه ما نیز از این موضوع مستثنی نیست اما مسئولان وزارت نفت، باشگاه پالایش نفت آبادان و مدیرعامل باشگاه، در تلاش بوده‌اند تا مشکلات را کاهش دهند.

بازی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان
پوربهبهانی:دیشب متوجه محرومیت بازیکنم شدم

پوربهبهانی در مورد بازی آتی تیمش نیز گفت : تیم شهروند ساری تیم‌ خیلی خوبی است. در نیم‌فصل اول این تیم را شکست دادیم. فکر می‌کنم حریف نیز در نیم‌فصل تقویت شده است و تیم قابلی است. به نظرم بازی خوبی را از دو تیم شاهد خواهیم بود.نیم‌فصل دوم برای تیم ما و سایر رقبا، حکم فینال را دارد. باید امتیازاتی را که در هفته‌های اول به دلیل نبود هماهنگی از دست دادیم، جبران کنیم. اکنون تمام هم و غم ما این است که تیم در پایان نیم‌فصل دوم در جایگاه خوبی قرار بگیرد. اگر امتیازات خوبی جمع کنیم و به پلی‌آف هم برسیم، باعث خوشحالی است و به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

در پایان نبز اضافه کرد : کافیه هزاریان از تیم ما به اردوی تیم‌ملی دعوت شد و این روزنه امیدی است. بازیکنان ما در نیم ‌فصل اول سیر صعودی داشتند و امیدوارم بیشتر بازیکنانم بتوانند به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کنند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker