تیم های ملیمصاحبه ها

ناظم‌الشریعه: زمان، مهمترین مسئله برای ما است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فرصت‌های زیادی داشتیم که به دلیل تمرین کم از دست دادیم.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه امشب پس از پایان دیدار مقابل بلاروس گفت: بازی خیلی خوب، پرفشار و سنگینی بود. بچه‌های ما تمام تلاش خود را انجام دادند، نتیجه بازی همیشه با چیزی که روی کاغذ است، متفاوت است. خیلی فرصت داشتیم که شاید به خاطر نداشتن تمرین زیاد از دست دادیم.

وی‌ ادامه داد: ساختار دفاعی ما با توجه به مدت زمانی که در اختیار داشتیم، مناسب نبود به همین جهت نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به ساختار مستحکم خود برسیم. از طرفی در بخش حمله و گلزنی هیچ مشکلی نداریم و راحت به گل می‌رسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: مهم‌ترین چیزی که دنبال می‌کنیم این است که بتوانیم زمان بگیریم. لیگ را زودتر به پایان برسانیم تا زمان بیشتری را در اردو باشیم. بعد از آن هم داشتن بازی تدارکاتی مهم است.

ناظم الشریعه با اشاره به بازی های پرفشار لیگ، تصریح کرد: پلی آف کار لیگ را سخت‌تر کرده می‌دانیم باشگاه‌ها هم شرایط پرفشاری را پشت سر می‌گذارند اما ما باید زمان بیشتری داشته باشیم، چراکه زمان برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی در خصوص آخرین رده بندی تیم‌های ملی فوتسال گفت: این طبیعی است وقتی که همه تیم‌ها بازی‌ می‌کنند، آرژانتین با عربستان بازی کرد اما ما با بلاروس و اسلواکی ما به دنبال کار خود هستیم و البته باید با تیم‌های قوی هم بازی کنیم. مهم‌ترین چیزی که ما به دنبال آن هستیم زمان است، زمان باید با امکانات همراه باشد که امیدواریم در ادامه با تمرین بیشتر به شرایط ایده آل خود برسیم.

تیم ملی فوتسال
ناظم‌الشریعه: زمان، مهمترین مسئله برای ما است

ناظم الشریعه افزود: نمی‌خواهم توجیه کنم، اما شکست جزیی از بازی است و سال‌ها است که خیلی کم شکست خوردیم و ما باید با هر دروازه‌بانی پیروز شویم، اما اصلا از عملکرد محمدی نگران نیستم، چراکه او از سرمایه‌های آینده فوتسال ما است.

وی با تقدیر از میزبانی مشهد گفت: حق مشهد است که چنین بازی‌هایی در آن برگزار شود و از هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان و تماشاگران خوب خراسان رضوی تشکر می‌کنم. مشهد دو سه بازیکن خوب در رده بزرگسالان و جوانان در تیم ملی دارد و نشان می‌دهد که استعداد زیادی در خراسان وجود دارد، به همین جهت باید به فوتسال خراسان رضوی بهای بیشتری بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص برگزاری مراسم بهترین بازیکن فوتسال که برگزار شد، عنوان کرد: مهدی جاوید به حق خود نرسید حق او بود که بهترین بازیکن آسیا شود، بی شک یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان آسیا است، اما شاید تیم قهرمان از ژاپن بود در این مسئله تاثیرگذار بود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker