اخبار بازیکنان

آقای گل به عنوان آسیایش می رسد؟

از مهدی جاوید به عنوان بازیکن سال آسیا یاد می شود در حالی که وی قصد حضور در مراسم معرفی برترین بازیکن آسیا را ندارد.

به گزارش فوتسال کمپ ، از اولین اخباری که طی آن مهدی جاوید به عنوان کاندید بازیکن سال آسیا یاد می شد ، زمان زیادی گذشته است.حالا اما به زمان برگزاری مراسم معرفی بازیکن سال آسیا در هنگ کنگ نزدیک می شویم.این مراسم روز 11 آذر (2 دسامبر 2019 ) برگزار خواهد شد.

مهدی جاوید در ۳ فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شده عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کند و یکی از بخت‌های نخست آقای گلی این فصل هم به شمار می‌رود. همچنین او سابقه بازی در تیم‌های مختلفی از جمله منصوری قرچک، گیتی پسند اصفهان و بانک بیروت را در کارنامه خود دارد. جاوید این فصل در تیم مس سونگون مشغول به بازی است و تا الان موفق شده که در این تیم تبریزی عملکرد بسیار موفقی را از خود نشان دهد.

بازیکن سال آسیا
آقای گل به عنوان آسیایش می رسد؟

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون و باشگاه جاوید گفت : جاوید یکی از بهترین بازیکنان آسیا بوده و امسال در تیم ما عملکرد بسیار درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است و من به داشتن چنین بازیکنی افتخار می‌کنم.

پ ن : در حالی که مهدی جاوید اعلام کرده قصد حضور در این مراسم را ندارد ، باید دید در آینده چه خواهد شد.آیا پیش بینی جاوید درست خواهد بود و مشکلی پیش نخواهد آمد و یا اشتباه خواهد شد و بعد از انتخابش بعنوان برترین بازیکن به دلیل عدم حضورش مشکلاتی پیش خواهد آمد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker