مسابقات و لیگمصاحبه ها

بیغم :محمد سیما قابل احترام بود ولی بر روی تلاش بازیکنان خود پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از بازی تیمش مقابل محمد سیمای قم در درو برگشت پلی آف لیگ برتر فوتسال گفت

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی باشگاه فوتسال گیتی پسند اصفهان ، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از بازی تیمش مقابل تیم فوتسال محمد سیمای قم گفت.

وی پس از پیروزی تیمش برابر سوهان محمد سیما قم و راهیابی به مرحله بعدی پلی آف، اظهار کرد: بازی تماشاگرپسندی بود و تماشاگران هم فوتسال زیبا با گل های زیاد دیدند. مهم‌تر این‌که ما برنده بازی بودیم. معمولا در این بازی‌ها تیم حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی می‌کند.

وی ادامه داد: روی ۲ اتفاق گل خوردیم. موقعیت گل زیاد داشتیم. بازی قشنگی بود، با پیروزی در این میدان به جمع ۴ تیم برتر رسیدیم. نیمه اول خیلی موقعیت گل از دست دادیم و روی ۲ ضد حمله گل خوردیم. مهم این است وقتی در شهر خودت عقب می‌افتی، بازیکن تلاش می‌کند تا بتواند بازی را ببرد و این ارزشمند بود. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم با کمک یکدیگر قهرمان لیگ برتر شویم.

وی در رابطه با داوری ادامه داد: فکر نمی‌کنم بحث داوری چیز خاصی داشته باشد. به کادر فنی محمدسیما احترام می‌گذارم و در مورد داوری، کارشناسان باید اظهارنظر کنند و صحبتی ندارم.

پلی آف لیگ برتر فوتسال
بیغم :محمد سیما قابل احترام بود ولی بر روی تلاش بازیکنان خود پیروز شدیم

بیغم در خصوص بازی تیمش در مرحله بعدی افزود: با برنده فرش آرا مشهد و سن‌ایچ ساوه بازی داریم. با هر تیمی بازی داشته باشیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم، بهترین نتیجه را بگیریم و نماینده خوبی برای اصفهان باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در ارتباط با بهزاد رسولی، ادامه داد: دروازه بانی آوردیم که در تیم جوانان است و به تیم کمک می‌کند و توانست در برد ما سهیم باشد.

بیغم خاطر نشان کرد: هیچ بازیکن مصدومیتی نداریم و نسبت به بازی نفرات را انتخاب می‌کنیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker