تیم های ملیمصاحبه ها

شمسایی:متاسفانه برای بازیکنان خوب فعلی جایگزین نداریم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مصاحبه ای از وضعیت روز فوتسال ایران گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران ، به تازگی در مصاحبه ای از بدون پشتوانه بودن تیم ملی فوتسال ایران و حضور تیم های بزرگ فوتبال در رشته فوتسال گفت.

وی اظهار داشت و بزرگترین مشکل فوتسال کشور را این طور بیان کرد : قابل پیش‌بینی بود که تیم‌های مس‌سونگون و گیتی‌پسند راهی فینال شوند، زیرا این باشگاه‌ها مدیریت خوبی دارند و در این چند سال هزینه‌ زیادی برای بازیکنان و کادر فنی کردند و بیشتر ملی‌پوشان را به خدمت گرفتند.

بزرگترین مشکل فوتسال کشورمان، مسایل اقتصادی است که همه چیز را تحت‌ تاثیر خود قرار داد. به تازگی شنیدم باشگاه فوتسال فرش‌آرا مشهد هم که یکی از تیم‌های با سابقه لیگ برتر است، به دلیل مشکلات مالی از رقابت‌های سال بعد انصراف داده‌ است. باید تمهیداتی اندیشیده شود که سرمایه‌گذاران ترغیب شوند در این رشته سرمایه‌گذاری کنند تا بیشتر از این پسرفت نکنیم.

تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان که می‌توانند از لحاظ مالی در لیگ برتر فوتسال تیمداری کنند، به فوتسال بیایند و از این رشته حمایت کنند.

وحید شمسایی وضعیت سال ها اخیر تیم ملی فوتسال را اینگونه ارزیابی کرد : به صراحت می‌گویم که تیم ملی فوتسال ایران در سال ۲۰۱۶ عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و از لحاظ نفرات بی‌نظیر بود، اما از آن سال به بعد، بازیکنان باکیفیتی به تیم ملی اضافه نشد که شاکله تیم ملی تغییر کند. البته تصمیم‌گیرنده اصلی سرمربی تیم ملی است که چه بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند و جوانگرایی تیم ملی فوتسال به عهده او است. تیم ملی فوتسال ایران، پشتوانه قوی ندارد و همچنان با بازیکنان با تجربه‌ای که از گذشته در تیم ملی بودند کار می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد اما همیشه گفته‌ام فوتسال ایران نسل بعدی خوبی برای آینده ندارد و برای بازیکنان با تجربه تیم ملی جایگزینی نیست.

وحید شمسایی
شمسایی:متاسفانه برای بازیکنان خوب فعلی جایگزین نداریم

در پایان در مورد شرایط پیش آمده به دلیل ویروس کرونا نیز گفت : احتیاط برای پیشگیری از ویروس کرونا همه برنامه‌های ورزشی را بهم ریخت و رقابت‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار داد و فینال لیگ برتر فوتسال را هم به تعویق انداخت. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری از کشورمان برود تا دوباره فعالیت‌های ورزشی در کشور شروع شود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker