اخبار فوتسال

حواشی استعفای مهدی تاج

در چند ساعت اخبار استعفای مهدی تاج منتشر شده است که به تایید وزیر ورزش نیز رسیده است.

به گزارش فوتسال کمپ ،امیر مهدی علوی،سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت:متاسفانه پس از حمله قلبی صورت گرفته قبلی در ترکیه و معالجات صورت گرفته در این کشور،در روز چهارشنبه گذشته دومین حمله قلبی برای ریاست فدراسیون(مهدی تاج) صورت گرفت که با توجه به مشکلات به وجود آمده و توصیه پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فعالیت سنگین، ایشان تصمیم گرفتتد ضمن انصراف  از ادامه حضور،مطابق اساسنامه فعالیت های آتی توسط نایب رییس محترم انجام شود‌.

بر همین اساس ، شنیده می شود تا زمان برگزاری انتخابات محمود اسلامیان نایب رئ

مهدی تاج
حواشی استعفای مهدی تاج؟

یس فدراسیون به عنوان سرپرست موقت فدراسیون فوتبال فعالیت می کند.

از طرفی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز با ابراز ناراحتی از استعفای آقای تاج اضهار داشت: ایشان مدیری توانا و پر کار و دقیق بود و ما بهترین نتیجه  تاریخ فوتبال کشور در جام جهانی با ایشان گرفتیم و موفقیت های فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال زنان بخش های دیگری از موفقیت های آقای تاج بود.

مقام عالی ورزش کشور در ادامه افزود: سلامتی ایشان برای ما و خانواده محترمشان و جامعه فوتبال از هر چیزی مهم تر است و قطعا مدیری توانا را اکنون در مسئولیت اداره فوتبال نداریم ولی بعنوان مشاوری امین در کنار مدیریت ورزش خواهد بود.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورتی که رئیس فدراسیون استعفا دهد، یکی از نایب رئیس های فدراسیون به عنوان «سرپرست ریاست فدراسیون» منصوب می شود و تا زمان تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات، به کار ادامه خواهد داد.

اما در فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان که به عنوان نایب رئیس اول منصوب شده بود، به دلیل بازنشستگی استعفا کرده و محمود اسلامیان در حال حاضر «سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال» است و مشخص نیست آیا با عنوان سرپرستی می تواند جانشین تاج شود یا نه؟ حیدر بهاروند نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال هم با مانعی به نام بازنشستگی روبرو است و در این مورد خاص هم وضعیت مبهم است که آیا بهاروند می تواند به طور موقت سرپرست فدراسیون شود یا اینکه قانون به او اجازه نخواهد داد.

مسعود سلطانی فر
حواشی استعفای مهدی تاج؟

قرار است فردا ،دوشنبه 9 دی 1398 جلسه ای اضطراری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل شود و در خصوص جانشینی مهدی تاج تصمیم گیری شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید به احتمال زیاد نایب رئیس دوم، هدایت فدراسیون را در دست خواهد گرفت.

فریدون اصفهانیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در این مورد اظهار داشت :  ما سه نایب رئیس داریم؛ نائب رئیس اول آقای کفاشیان بودند که استعفا کردند و نایب رئیس دوم آقای بهاروند هستند.باید جلسه اضطراری تشکیل شود. یک بندی در اساسنامه وجود دارد که اگر اتفاق ضروری پیش بیاید، حق تصمیم گیری به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تفویض می شود. البته ما امیدواریم آقای تاج با بهبود شرایط جسمانی به کارشان ادامه دهند.

فوتسال ایران
حواشی استعفای مهدی تاج؟
تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker