اخبار تیم های باشگاهیمصاحبه ها

بیغم:تجربه بیشتر بازیکنان ما باعث پیروزی شد

حمید بی‌غم بعداز پیروزی مقابل سن ایچ ساوه گفت:‌ بازی خوبی بود و خدا را شاکرم که بازیکنانم به خوبی توانستند به بازی برگردند.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی باشگاه فوتسال گیتی پسند اصقهان ، حمید بی‌غم بعداز پیروزی 7 بر 4 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل سن ایچ ساوه گفت:‌ بازی خوبی بود و خدا را شاکرم که بازیکنانم به خوبی توانستند به بازی برگردند. با توجه به اینکه بازیکنان تیم ما اکثراً ملی‌پوش هستند و از تیم دور بودند شرایط در ابتدای بازی برای‌مان سخت بود و بازی را خیلی بد و نامنظم شروع کردیم.

وی در ادامه گفت: اما رفته رفته بهتر شدیم و بعد از گل اول کمی شرایط تیمی ما بهتر شد اما در ضد حمله گل‌های دوم و سوم را دریافت کردیم. جا دارد از تلاش بازیکنانم و بزرگترهای تیم تشکر ویژه داشته باشم که به خوبی توانستند تیم را جمع و به بازی برگردند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
بیغم:تجربه بیشتر بازیکنان ما باعث پیروزی شد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: تیم سن‌ایچ یکی از تیم‌های خوب لیگ است که بازیکنان جوان و کادر فنی خوبی دارد. تیم سن‌ایچ یکی از تیم‌های خوب و منظم و بدون حاشیه است و آنها در بازی امروز تمام تلاش خود را کردند که پیروز میدان شوند اما تجربه بازیکنان ما از آنها بیشتر بود.

بی‌غم در پایان در مورد عدم حضور تماشاگران در این بازی اظهار داشت: این تدبیر در جهت سلامت ملی اتخاذ شده و عادلانه است. البته با توجه به اینکه این بازی رفت بدون تماشاگر برگزار شد به خاطر عدالت قرار است در بازی برگشتی که در اصفهان برگزار می‌شود آن دیدار هم بدون حضور تماشاگر برگزار شود تا حقی از تیمی ضایع نشود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker