اخبار بازیکنانفوتسال بانوان

چرا سهرابی از مس به سایپا رفت؟

بعد از مصدومیت فرشته کریمی و کناره گیری وی از تیم فوتسال بانوان سایپا ، فاطمه سهرابی از مس جایگزین وی شد.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت پایگاه خبری ورزش زنان ایران ، با مصدومیت فرشته کریمی و خروجش از لیست بازیکنان تیم فوتسال بانوان سایپا ، فاطمه سهرابی بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از این تیم جدا و به تیم فوتسال سایپا پیوست.در مورد این جدایی مطالب و صحبت هایی وجود دارد.

به طور معمول جدایی یک بازیکن از تیمش به دلایلی چون نیمکت نشینی، شرایط مالی تیمش و جاه طلبی‌ها برای کسب جام و موفقیت‌های بیشتر انجام می‌شود اما مورد فاطمه سهرابی متفاوت است.

بازیکن تاثیرگذار تیم فوتسال مس رفسنجان پس از سپری کردن نیم فصل در این تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی از مس جدا شد و به سایپا پیوست. پیوستن او به سایپا هم سایپا را به عنوان رقیب مس رفسنجان قوی‌تر کرد و هم سبب تضعیف مس شد بنا بر این در این قضیه، این مس رفسنجان بود که متضرر شد.

مس رفسنجان تیمی موفق و از نظر مالی، خوش حساب در لیگ برتر است. فاطمه سهرابی نیز یکی از ارکان موفقیت مس بود و به اندازه کافی فرصت بازی به دست می‌آورد اما چه اتفاقی رخ داد که او تصمیم گرفت به سایپا برود؟

لیگ برتر فوتسال بانوان
چرا سهرابی از مس به سایپا رفت؟
خبرهایی از اختلاف سهرابی و اعتدادی

از رفسنجان خبر می‌رسد برخی اختلافات بین او و فاطمه اعتدادی کاپیتان مس رفسنجان سبب شده سهرابی از تیم جدا شود. نقش فاطمه اعتدادی در مس رفسنجان بیش از یک بازیکن و یک کاپیتان است و گفته می‌شود او همه کاره مس رفسنجان است.

با وجود این که عاطفه رضایی سرمربی مس رفسنجان است اما فاطمه اعتدادی حتی در تعویض‌های درون میدان نیز نقش اول را ایفا می‌کند و می‌توان گفت تقریباً تمام کار فنی مس رفسنجان بر عهده فاطمه اعتدادی است و نه عاطفه رضایی. اتفاقی که عجیب و منحصر به فرد است اما ظاهراً در رفسنجان کسی از این موضوع شکایتی ندارد و همه به خوبی و خوشی این موضوع را پذیرفته‌اند.

تنها کسی که موضوع را در مس نپذیرفته فاطمه سهرابی بوده است و اختلاف بین او و فاطمه اعتدادی در نهایت به این نقطه رسیده که سهرابی تقاضای خروج داده و اعتدادی نیز او را مازاد اعلام کرده است. در نتیجه باشگاه مس رفسنجان قرارداد او را فسخ می‌کند و سهرابی به عنوان بازیکن آزاد به سایپا می‌پیوندد.

فاطمه سهرابی در شرایطی که سایپا فرشته کریمی را از دست داده است بازیکنی ایده آل برای برنامه‌های آینده سایپا و نیلوفر اردلان به شمار می‌رود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker