فوتسال بانوانمصاحبه ها

شیربیگی:جذابیت لیگ برتر فوتسال بانوان از سال قبل بیشتر شده است.

سارا شیربیگی به تازگی مصاحبه ای انجام داده است

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، سارا شیر بیگی ملی پوش تیم فوتسال بانوان هئیت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت : زمانی که نیم فصل دوم رقابت‌های فوتسال بانوان شروع شد از هفته دوم یکسری اتفاقات شرایط جدول را تغییر داد. باخت تیم مس رفسنجان مقابل نامی نو اصفهان و شکست سایپا تهران در برابر ملی حفاری اهواز بسیار غیر منتظره بود. هیچ کس انتظار کسب چنین نتایجی را در نیم فصل دوم نداشت. تیم‌های اول تا پنجم لیگ فوتسال بانوان  با یکدیگر بازی کردند و خوشبختانه شاهد رقابت‌های خوبی بودیم.

تیم فوتسال بانوان هئیت فوتبال خراسان رضوی
شیربیگی:جذابیت لیگ برتر فوتسال بانوان از سال قبل بیشتر شده است.

وی تضریح کرد : شرایط تیم ما خوب است، اما در نیم فصل اول متاسفانه امتیاز یکسری از دیدار‌ها از جمله بازی با سایپا تهران و مس رفسنجان را از دست دادیم. در نیم فصل دوم با این ۲ تیم بازی کردیم و امتیاز از دست رفته را با کسب پیروزی جبران کردیم. اکنون در صدر جدول قرار داریم و امیدوارم از این به بعد با همین روند به جلو حرکت کنیم.مشخص نیست کدام تیم‌ها به مرحله پلی آف رقابت‌ها صعود می‌کنند، در حال حاضر ۶ تیم برای حضور در مرحله پلی آف باهم می‌جنگند. لیگ امسال قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و حتی نمی‌توان گفت در بازی‌های یک هفته از رقابت‌ها کدام تیم‌ها برنده خواهند شد چه برسد به تشخیص چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف.

خانم شیربیگی در پایان نیز اضافه کرد : فکر نمی‌کنم از اینجای کار به بعد تیمی قصد انصراف از ادامه مسابقات را داشته باشد، سال‌های قبل چنین موردی مشاهده شده که یک تیم حتی در هفته آخر لیگ از ادامه کار انصراف داده، اما امسال بعید می‌دانم دوباره تیمی قصد انصراف داشته باشد. امیدوارم همین طور که روز به روز لیگ ما پیشرفت می‌کند سطح کیفی داوران ما هم بهتر شود. نیاز است که کلاس‌هایی برای داوران برگزار شود تا علم آن‌ها بروز شود و به طور حتم فدراسیون به این مسئله توجه زیادی دارد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker