اخبار بازیکنانمصاحبه ها

طیبی:مردم باید پیشرفت حریفان را در نظر بگیرند.

حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسا ایران از بازی ها تورنمنت مشهد و اهمیت بازی ها دوستانه گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، بازیکن مشهدی تیم ملی فوتسال، حسین طیبی گفت :  هر جایگاهی که قرار دارم مدیون مردم مشهد هستم و بازی در این شهر برایم افتخار است.

وی ادامه داد : بازی خوبی  ( با تیم ملی فوتسال اسلوواکی ) انجام دادیم. اسلواکی یکی از تیم‌های خوب اروپا است و بازی فیزیکی و قدرتی این تیم به تیم ایران کمک خواهد کرد. با توجه به اینکه امسال درگیر جام ملت‌های آسیا و جام جهانی هستیم، بازی‌ در این تورنمنت به کمک ایران می‌آید و نقاط ضعف تیم مشخص می‌شود.اکثر بازیکنان تیم ملی درگیر بازی‌های لیگ هستند و فقط دو روز برای این بازی تمرین کردیم. سایر لژیونرها هم عملکرد خوبی در تیم ملی نداشتند. نتایج بازی‌های تدارکاتی مهم نیست و باید بازی‌های زیادی را پشت سر بگذاریم تا برای رقابت‌های بزرگ آماده شویم. بازی با تیم‌های خوب و قوی اروپایی باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت تیم ملی مشخص شود. دیدارهای دوستانه برای شناسایی مشکلات تیم است نه کسب نتیجه.

حسین طیبی
طیبی:مردم باید پیشرفت حریفان را در نظر بگیرند.

طیبی تصریح کرد : از زمان شروع بازی تا پایان، روی تیم حریف فشار آوردیم و پرسینگ را به خوبی انجام دادیم. زمانی که مرتکب خطای پنجم شدیم، تمرکز تیم ازدست رفت اما با صحبت‌های کادر فنی، پنالتی دو به حریف ندادیم. در هر جایگاهی، همواره مدیون مردم مشهد هستم و بازی در مشهد برایم افتخار است. سازمان‌دهی تورنمنت بین المللی بسیار سخت است، اما این مهم توسط هیئت فوتبال استان به بهترین نحو ممکن صورت گرفت.تیم‌های آسیایی روز به روز در حال پیشرفت هستند. باید شرایط تیم ملی بهتر شود و مسئولین نگاه ویژه‌تری داشته‌باشند. مردم همیشه توقع قهرمانی از تیم ملی دارند اما باید بدانند که سایر تیم‌ها به شدت قوی شده و پیشرفت کرده‌اند. تلاش می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا دفاع کنیم. به امید برد و ارائه یک بازی زیبا و جذاب به مصاف بلاروس خواهیم رفت.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker