تیم های ملیمصاحبه ها

ناظم الشریعه: نشست هم‌اندیشی امروز اقدام بسیار خوب و مثبتی است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در صورت موفقیت تیم‌های ملی در مسابقات مهم، هم بازیکنان و هم باشگاه ها منفعت می‌برند.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،محمد ناظم الشریعه گفت: تیم ملی فوتسال مسابقات بسیار مهمی در پیش دارد که در ابتدا باید در بازی های قهرمانی آسیا 2020 به میدان برویم و ضمن دفاع از عناوین قهرمانی خود، سهمیه جام جهانی 2020 را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه به موفقیت برسیم نیاز به تعامل و همکاری مضاعف کل مجموعه فوتسال کشور داریم که به این منظور، فردا نشست هم اندیشی میان مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر فوتسال با کمیته فوتسال و کادرفنی تیم ملی را خواهیم داشت. این اقدام بسیار خوب و مهمی است تا از نقطه نظرات یکدیگر بهره ببریم.

محمد ناظم الشریعه
ناظم الشریعه: نشست هم‌اندیشی امروز اقدام بسیار خوب و مثبتی است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: اینکه موفقیت تیم ملی فوتسال و سایر تیم‌های ملی موجب بهره مندی و منفعت بازیکنان و باشگاه‌ها می‌شود، یک واقعیت انکار ناپذیر است. در واقع نشست فردا یک جلسه برد – برد برای کل فوتسال کشور است. اتفاقی که باید برای تیم فوتبال امید کشورمان هم رقم بخورد.

وی در پایان گفت: خوشحالم که با برگزاری نشست ستاد 2020 فوتسال و نگاه خوب کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال اکنون شاهد افزایش سطح همکاریها بین مدیران عامل زحمتکش باشگاه های فوتسال با تیم ملی فوتسال هستیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker