اخبار تیم های باشگاهیمصاحبه ها

اجازه فروش تیم لیگ برتری فوتسال قم را نمی‌دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: اجازه فروش تیم فوتسال لیگ برتری محمد سیما را نمی‌دهیم و این تیم نباید از استان خارج شود.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “ایرنا” ،رسول منعم در گفت و گویی، تصریح کرد: تیم فوتسال محمد سیما به عنوان سرمایه‌ای که متعلق به مردم و جوانان قم است تا زمانی که مالک و مدیریت فعلی تیم توانایی و ظرفیت حضور درلیگ برتر کشور را داشته باشند اولویت با آنان است و می‌توانند مسیر را ادامه دهند، ما هم حتما کنار آنان خواهیم بود و تلاش می‌کنیم درحدّ توانمان کمک نماییم.
وی افزود: این طور نیست که تیم به فروش برسد و خدای ناکرده از قم خارج شود، باید ابتدا کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان مجوز صادر کند.
مدیرکل ورزش و جوانان قم تاکید کرد: ما در سال‌های گذشته از منابع و تجهیزات دولتی به تیم‌های ورزشی کمک کرده‌ایم و اماکن، فرصت‌ها و فضاها را در اختیار قرار دادیم، بنابراین منطق ایجاد می‌کند که اجازه فروش و رفتن به خارج از قم را ندهیم و توصیه ما این است که عزیزانی که از قبل فعال بودند پیگیر تداوم حضور این تیم در استان باشند.

لیگ برتر فوتسال
اجازه فروش تیم لیگ برتری فوتسال قم را نمی‌دهیم

وی ادامه داد: به طور قطع ما هم پیگیری می‌کنیم و به هیأت فوتبال هم تاکید داریم که پیگیری لازم را در این خصوص انجام دهد، هیات فوتبال با هیأت مدیره تیم جلسه بگذارد و سرنوشت آن را زودتر از موعد مقرر مشخص کنند تا دست به دست هم سرمایه استان را حفظ کنیم.
منعم در پایان گفت:حتما نشست‌هایی با هیأت فوتبال به عنوان متولی این رشته  خواهیم داشت، هیأت باید ورود کند، ما هم نقش خود را ایفا می کنیم. مطمئنا ما و همه عزیزان باید تلاش کنیم حامیان مالی بهتر و بیشتری شناسایی شده و برای حمایت از تیم معرفی نماییم.
گفتنی است، نماینده فوتسال استان قم در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ با نام محمد سیما در لیگ برتر فوتسال کشور به میدان رفت و در سال ۹۷ با کسب مقام ششم به کار خود پایان داد اما در سال ۹۸ به مقام هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر رسید.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker