اخبار فوتسال

تضعیف مس برابر با از دست رفتن عناوین آسیایی

بعد از تصاحب قهرمانی باشگاه های آسیا ، عنوان بازیکن سال آسیا هم از دست رفت.

به گزارش فوتسال کمپ ،5 سال جایزه بازیکن سال آسیا برای ایرانی ها بود ، البته تا به امروز که یوشیکاوا بازیکن تیم فوتسال ناگویا ژاپن پس از قهرمانی با این تیم در جام باشگاه های آسیا و مغلوب کردن مس سونگون به این عنوان دست یافت.در حالی که مهدی جاوید رقیب جدی وی بود ، اگر مس قافیه را به تیم ژاپنی نمی باخت.

نکته تاسف بار تر اینکه در ۵ سال اخیر این جایزه متعلق به ایرانی ها بوده است.بعد از سال ۲۰۱۳ که سوفاووت تایلندی عنوان مرد سال فوتسال آسیا را کسب کرد در سال ۲۰۱۴ این جایزه به اصغر حسن زاده رسید،در سال ۲۰۱۵ وحید شمسایی بهترین بازیکن شد،در سال ۲۰۱۶ ، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هم مجددا حسن زاده صاحب این جایزه شد تا حالا ناکامی مسی ها به سلطه ۵ ساله ایران بر این عنوان خاتمه دهد.

مراسم برترین های آسیا
تضعیف مس برابر با از دست رفتن عناوین آسیایی

این تضعیف قدرت مسی ها که با نتایج ضعیف در جام باشگاه های آسیا و جهان شروع شد حالا با پس گرفتن جایزه بهترین بازیکن آسیا از ایران هم ادامه پیدا کرد تا شاهکار دیگری در برگ مدیریتی این باشگاه ثبت شود.

پ ن : باید مسئولان ، چه مسئولان باشگاه فوتسال مس و چه مسئولان کشوری فوتسال از الان برای سال بعد برنامه ریزی کنند تا چه تیم فوتسال مس و چه هر تیم دیگری هم قهرمان باشگاه های آسیا شود و هم عنوان بازیکن سال آسیا مجدد به ایران بازگردد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker