مسابقات و لیگمصاحبه ها

روزپیکر : فکر کردم آخرالزمان شده است

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از شرایط مالی تیم مجدد گلایه کرد

به گزارش فوتسال کمپ ، عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت : متأسفانه واکنش ها و بهانه ها درباره صحبت های من زیاد است و ممکن است بعضی از مسئولان حرف من را بهانه قرار بدهند. به همین دلیل گذاشته ام که بعد از فصل درباره شرایط تیم صحبت کنم.مسئولان باشگاه هفته گذشته مبالغی را قول داده اند و یک چک را به اعضای تیم داده اند. ما این چک را کنار بقیه چک ها در خانه گذاشته ایم تا یادگاری بماند!

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس
روزپیکر : فکر کردم آخرالزمان شده است

وی از ادعای هیات فوتبال هرمزگان مبنی بر پرداخت 1 میلیارد و 100 میلیون تومان کمک به تیمش گفت و  ادامه داد : هر مشکلی که من درباره آن صحبت می کنم مربوط به مسئولان باشگاه است نه مسئولان استان. مبالغ هم به باشگاه مربوط می شود. من در جلسات آنها نبوده ام. باشگاه بدهی های زیادی دارد و ادعا می کند بدهی ها را پرداخت کرده است، در حالی که خودِ من ۱۴۵ درصد از سال گذشته تاکنون طلب دارم. بازیکنان هم بین ۱۳۰ تا ۱۳۵ درصد طلبکارند. اگر پرداختی وجود داشت که دیگر مشکلی نبود.وقتی دوستان شما در برنامه اعلام کردند آقای احمدی می خواهد صحبت کند گفتم حتما آخرالزمان شده است! آخرین بار ایشان را در بازی گذشته در سالن دیدیم، البته بعد از سه ماه.

روزپیکر در پایان گفت : من در نیم فصل اول مصاحبه ای نکردم، ولی فشار زیادی روی تیم وجود داشت. اتفاقاتی دست به دست هم داد که نتایج خوبی رقم نخورد. شاید تماشاگران متوجه نشوند که چه مشکلاتی داریم، برای همین این صحبت ها را مطرح می کنم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker