مصاحبه ها

شمس :تساوی با اسلوواکی خوشحال کننده بود

حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال که در مشهد کنار تیم ملی فوتسال به سر می برد از بازی برابر تیم ملی فوتسال اسلوواکی گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال از اولین بازی تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت مشهد گفت.

وی اظهار داشت : دیدارهای تدارکاتی برای یافتن مشکلات است و تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسلواکی خوشحال کننده بود اما اگر پیروز می‌شدیم ممکن بود معایب و مشکلات پنهان بماند.بازیکنان ما از کشورهای مختلف از جمله قزاقستان، کویت و چین می‌آیند و جمع و جور کردن و نزدیک کردن آنها سخت است همچنین تیم ملی فوتسال ایران خیلی وقت بود که بازی بین‌المللی تدارکاتی انجام نداده بود و طبیعی بود که یک مقدار مشکل داشته باشیم.سه گل نخستی که وارد دروازه ایران شد به یک شکل بود و مشخص است که از حمله به دفاع ضعیف هستیم و سرمربی تیم ما هم نقاط ضعف را دید اما تیم فوتسال اسلواکی از حمله به دفاع خوب عمل کرد.

شمس ادامه داد : پنج گلی که خوردیم ما را نگران کرد و باید کار کنیم و نقاط ضعف را برطرف سازیم  چون اگر در مسابقات آسیایی در مقابل ژاپن و تایلند که در دفاع، صاحب سبک هستند عقب بیفتیم کار ما سخت می‌شود پس باید کاری کنیم که همیشه سه تا چهار گل جلو باشیم تا کارمان سخت نشود.

در پایان حسین شمس در مورد فوتسال آسیا  بیان کرد : امسال کار، دشوار  است چون از آسیا پنج تیم برای جام جهانی ۲۰۲۰ به لیتوانی می روند و همه تیم‌ها مدعی هستند. ژاپن و تایلند فوق العاده خوب هستند اما فوتسالیست‌های ما نشان داده‌اند که اگر در یک ماه آخر و بعد از تعطیلی لیگ برتر فوتسال آمادگی خود را به دست بیاورند می توانند قهرمان شوند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker