تیم های ملی

قهرمانی؛از راه بلاروس می گذرد!

دومین بازی تبم ملی فوتسال ایران در تورنمنت بین المللی مشهد با تیم ملی فوتسال بلاروس است.

به گزارش فوتسال کمپ ، تیم مای فوتسال ایران در سومین و آخرین روز تورنمنت بین المللی مشهد2019 به مصاف تیم ملی فوتسال بلاروس می رود.این بازی که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می گردد از ساعت 18 روز سه شنبه آغا می گردد.

تیم ملی فوتسال ایران در روز اول این تورنمنت با تیم ملی فوتسال اسلوواکی رقابتی سخت و دشوار داست که در نهایت بازی با نتیجه 5 بر 5 مساوی به پایان رسید.سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه علت این باخت نامنظمی تیم در زمینه دفاع دانست.

در روز دوم ابن مسابقات تیم های ملی فوتسال اسلوواکی و بلاروس به مصاف هم رفتند که بازی 4 بر 1 به نفع  بلاروس به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال بلاروس
قهرمانی؛از راه بلاروس می گذرد!

حالا حساس ترین بازی این تورنمنت بین تیم های ملی فوتسال ایران و بلاروس برگزار می گردد.اگر این بازی مساوی به پایان برسد ، بعد از دریافت 5 گل از اسلوواکی دومین زنگ خطر برای فوتسال ایران است زیرا بلاروس با 4 امتیاز اول و ایران با 2 امتیاز دوم می شود.در حالت دوم اگر بلاروس بازی را به سود خود به پایان  ببرد قطعا قدرت اول این تورنمنت خواهد بود.و در حالت سوم این تورنمنت تنها با برد ایران و کسب 4 امتیاز ، قابل قبول برای ایران به پایان خواهد رسید.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker