اخبار فوتسالمصاحبه ها

لیگ برتر فوتسال سال99 بعد از جام جهانی

عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال پیش بینی کرد که لیگ سال آینده بعد از جام جهانی برگزار می‌شود.

به گزارش فوتسال کمپ ، بعد از برگزاری جلسه هم اندیشی برای تیم ملی فوتسال کشورمان و مطرح شدن فشردگی و تداخل مسابقات لیگ و بازی ها تیم ملی حالا سعید نجاریان عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری اظهار داشته است: این جلسه بسیار خوب بود اما به نظرم اگر چند هفته زودتر برگزار می‌شد تاثیر بیشتری می‌گذاشت و شاهد اثرات آن بودیم. با وجود اینکه مدیران باشگاه‌ها در ابتدای فصل اکثرا موافق برگزاری پلی‌آف بودند اما فشردگی بازی‌ها و برگزاری هر پنج روز یک بار رقابت‌ها به تیم‌ها ضربه زده و همه را خسته کرده است. اگر این جلسه چند هفته زودتر و مثلا در تعطیلات نیم فصل برگزار می‌شد قطعا پلی‌آف برگزار نمی‌شد و شاهد این فشردگی نبودیم و الان هم مدیران قبول کردند که فرصتی برای برگزاری ادامه پلی‌آف در امسال نیست.

تیم ملی فوتسال در جام جهانی
لیگ برتر فوتسال سال99 بعد از جام جهانی

وی افزود :  با همه این تفاسیر قرار شد مرحله اول پلی‌آف پیش از اردوهای تیم ملی برگزار شده و زمان برگزاری مراحل بعدی با هم اندیشی مدیران پس از بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا مشخص شود اما به نظر می‌رسد مرحله بعد در نوروز ۹۹ یا اواسط فروردین ماه سال آینده برگزار شود چرا که در اواخر این ماه هم تیم ملی در تورنمنتی خارجی شرکت می‌کند و از سوی دیگر تا پایان فروردین ماه باید تکلیف قهرمان لیگ و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا مشخص شود.

نجاریان در پایان نیز تاکید کرد : سال آینده با توجه به برگزاری تورنمنت‌های مختلف باشگاهی و ملی و همچنین جام جهانی فوتسال که مهم‌ترین اتفاق فوتسالی سال است عملا امکان برگزاری زودهنگام لیگ نیست و اگر بنا به برگزاری بازی‌ها با پلی‌آف باشد استارت لیگ به بعد از جام جهانی یعنی آبان ماه ۹۹ موکول می‌شود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker