اخبار فوتسال تهرانمصاحبه ها

محمدی روزبهانی:سال آینده در لیگ برتر تیم خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی روبوفا از برنامه های این تیم برای رده های سنی مختلف فوتسال کشور گفت

به گزارش فوتسال کمپ ، بعد از حضور موفق تیم فوتسال نونهالان روبوفا در لیگ فوتسال تهران و تیم جوانان این باشگاه در مسابقات برندهای برتر کشور ، علی محمدی روزبهانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی روبوفا از حضور تیم های این باشگاه در سایر رده های سنی و حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل آتی خبر داد.

وی گفت : روبوفا برنامه ریزی گسترده ای در جهت استعدادیابی و پرورش استعدادهای جوان در رشته های فوتسال و فوتبال را در پیش گرفته و سند چشم انداز خوبی برای آینده دارد. در همین راستا با وجود هزینه های سنگین از سال آینده در لیگ برتر کشور نیز تیم داری خواهد کرد.
محمدی در خصوص عملکرد این باشگاه از زمان تاسیس تا کنون افزود: ما در کنار استعدادیابی و توجه به بازیکنان به اصل رهبری و مربیگری تیم نیز اهمیت داده ایم و همانطور که تا امروز مشاهده کرده اید از مربیان جوان ولی آشنا با علم روز فوتسال بهره گرفته ایم، چرا که میدانیم اسم ها و عنوان های بزرگ لزوما توانایی ها و دانش روز را ندارند. اگر دقت کرده باشید ما با مربی خوب خود جناب آقای محمد نبیئی نتایج بسیار ارزنده ای در مقابل مربیان صاحب نام کسب کردیم و این در حالی اتفاق افتاد که میانگین سنی بازیکنان ما از تیم های مقابلمان حداقل 10 سال کمتر بود.

تیم فوتسال جوانان روبوفا
محمدی روزبهانی:سال آینده در لیگ برتر تیم خواهیم داشت

وی در خصوص لیگ آسیا ویژن تهران گفت: امسال در همه رده ها تیم های ما حضور خواهند داشت و این مهم با همکاری عزیزانی همچون آقایان نوروزی و نبیئی و همچنین هیئت فوتبال استان تهران و مخصوصا شخص آقای خبیری مسئول محترم کمیته فوتسال تهران اتفاق افتاد، سطح مسابقات و نظم برگزاری تا به امروز که هفته ششم لیگ نونهالان است بسیار عالی بوده است و شرکت ما نیز در حد توان سعی خود را در جهت افزایش کیفیت اطلاعرسانی ها و پوشش خبری گسترده مسابقات به کار گرفته است و این باعث افتخار ماست که در خدمت ورزش عمل کنیم.
محمدی در خصوص حواشی مذاکرات خرید امتیاز تیم لیگ برتری گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که در طرف مذاکره افرادی هستند که قصد دارند پولی بگیرند و خود را کنار بکشند و هیچ ارزشی برای ادامه دار بودن کار قائل نیست. لیکن با همت جمعی از مسئولین و همچنین مدیریت مجموعه طرف مذاکره سعی در برطرف کردن مشکلات جهت نهایی سازی قرارداد داریم و قطعا به محض عقد قرارداد نهایی طی مراسمی ورودمان به جمع تیم های لیگ برتر کشور را جشن خواهیم گرفت

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker