اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

کوچ دروازه بان فوتسال ایران به آذربایجان!

مالک تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از نبودن مشکل بین حمید رشیدی و باشگاه تا بی اطلاع رفتن وی گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ،رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما قم درباره جدایی حمید رشیدی و رفتن او به کشور جمهوری آذربایجان بیان کرد : رشیدی بدون آن که از قبل به من و اعضای هیئت مدیره اطلاع دهد خودسرانه به جمهوری آذربایجان رفت. من شب گذشته با او صحبت کردم و او به من گفت که برای ادامه زندگی به جمهوری آذربایجان می‌رود و این طور که به نظر می‌آید او برای همیشه ایران را ترک کرده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا رشیدی به خاطر مشکلی که با سرپرست تیم داشت، تصمیم گرفت جدا شود افزود: خیر به هیچ عنوان مشکلی بین رشیدی و سرپرست تیم وجود نداشته است. او زمانی که در تیم بازی می‌کرد با همه اعضای باشگاه رفیق بود و حتی با محمد دهقان، دیگر دروازه بان تیممان بسیار دوست بود، اما همان طور که گفتم رشیدی بدون آن که دلیلی بیاورد به یک باره تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود.

مالک و مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما قم در ادامه درباره دیدار آتی این تیم با مس سونگون اظهار داشت : بازی با مس سونگون حساسیت‌های خاص خودش را دارد. این دیدار یکی از سخت ترین بازی‌های این فصل ما خواهد بود. در این بازی ما به عنوان میزبان مسابقه از حمایت تماشاگرانمان برخوردار هستیم و مطمئن باشید با تمام قدرت خود به مصاف مس سونگون خواهیم رفت. امیدوارم با پیروزی در این بازی بتوانیم دل مردم قم را شاد کنیم.درست است که در ۲ مسابقه اخیر نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم، اما من از کادر فنی رضایت کافی دارم و به احتمال زیاد برای فصل بعد هم با همین کادر مسابقات را شروع می‌کنیم. هدف اصلی ما در این فصل قرار گرفتن جزء ۸ تیم پایانی مرحله پلی آف است و مطمئن باشید با وجود بازیکنان جوان و با استعدادی که در تیم وجود دارد، می‌توانیم در پایان جزء ۸ تیم مرحله پلی آف باشیم.

تیم فوتسال محمد سیمای قم
کوچ دروازه بان فوتسال ایران به آذربایجان!

مالک و مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما همچنین درباره مدیریت این باشگاه هم گفت: خدا را شکر شرایط باشگاه به خوبی پیش می‌رود و در این مدتی که من به عنوان مالک و مدیرعامل در باشگاه حضور داشتم تمام سعی خودم را انجام دادم تا بهترین امکانات و تجهیزات را برای تیم فراهم کنم. اگر مدیری در کشور فکر می‌کند که می‌تواند به باشگاه سوهان محمد کمک کند، من به عنوان مالک این باشگاه می‌توانم، مدیریت این تیم را به او می‌سپارم، اما به شرطی که نیاز‌ها و خواسته‌های بازیکنان و کادر فنی را بتواند به خوبی فراهم کند.

او افزود: اعضای هیئت مدیره باشگاه این فصل تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تیم کمبودی را احساس نکند. همچنین از مسئولان استان قم تقاضا دارم که حمایت‌های خود را از این تیم بیشتر کند. در لیگ برتر ما تنها تیمی هستیم که در ترکیب خودمان از بازیکنان بومی استفاده می‌کند، زیرا قم همیشه در فوتسال ایران سرآمد بوده و این باعث افتخار ما است. من امیدوارم با حمایت‌هایی که مسئولان استان قم انجام می‌دهند بتوانیم در سال‌های بعد به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker