فوتسال بانوانمصاحبه ها

یاری : کریمی برند فوتسال بانوان ایران است.

شهناز یاری در مصاحبه ای از فرشته کریمی و لیگ برتر فوتسال بانوان گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، شهناز یاری درباره تماشای رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: در دو هفته اخیر بازی دو تیم هیات فوتبال خراسان – سایپا و دربی اهواز را از نزدیک تماشا کردم. بازی‌های خوبی بود. تیم آبادان تغییراتی در تیمش ایجاد کرده است و بهتر نتیجه می‌گیرد. هدفم تماشای تمام مسابقات لیگ است.

خانم یاری ادامه داد : تلاشم این است تمام رقابت‌های لیگ را از نزدیک تماشا کنم و ضمن ارزیابی عملکرد ملی پوشان، بازیکنان با استعداد را نیز شناسایی کنم تا کسی از قلم نیافتد. این وظیفه من است تا تمام مسابقات را از نزدیک رصد کنم و اگر نشد حداقل فیلم بازی‌ها را تماشا کنم.به دلیل آلودگی هوا در دو هفته از بازی‌های لیگ وقفه ایجاد شد و تایم زیادی را از دست دادیم. ۱۰ روز پایانی سال را در اختیار داریم و باید برنامه ریزی صورت گیرد تا بازیکنان به دور از خستگی مسابقات لیگ و آسیب دیدگی وارد اردو شوند. شاید بهتر باشد لیگ را کمی فشرده تر انجام دهیم تا دو هفته تعطیلی جبران شوند. این بر عهده سازمان لیگ است تا دو هفته تعطیلی را طوری برنامه ریزی کند که جبران شود.

در پایان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از اردو تیم ملی و فرشته کریمی نیز گفت : و مرحله اردو برگزار شده است و سیزدهم نیز مرحله سوم را آغاز خواهیم کرد. اردوهای در سطح خوبی برپا شد.

فرشته کریمی
یاری : کریمی برند فوتسال بانوان ایران است.

کریمی بازیکن با ارزش تیم ملی است و دوست نداریم او را از دست بدهیم. کریمی برند فوتسال زنان است  امیدواریم با تلاش فیزیوتراپ‌ها در حداقل ترین زمان ممکن به شرایط ایده آل برسد اما ما نیز دست روی دست نخواهیم گذاشت و اگر بنا بر هر دلیلی کریمی به شرایط ایده آل نرسد مطمئن باشید بازیکنان با انگیزه و خوبی داریم تا از او استفاده کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker