اخبار فوتسالقهرمانی فوتسال آسیا 2020

فیفا:هنوز زمان جام جهانی فوتسال تغیرر نکرده است.

طی اعلام فیفا جام جهانی فوتسال در لیتوانی هنوز پابرجاست ولی تمام شرایط تحت نظر است.

به گزارش فوتسال کمپ ، در حالی که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار بود اسفندماه گذشته به میزبانی ترکمنستان برگزار شود که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، این مسابقات به ۱۵ تا ۲۶ مردادماه موکول شد.از طرفی مسابقات جام ملت‌های آسیا در این دوره حکم رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتسال را هم دارد و پنج تیم برتر آسیا جواز حضور در جام جهانی را از آن خود می‌کنند.

جام جهانی فوتسال ۲۲ شهریور تا ۱۳ مهرماه در کشور لیتوانی برگزار می شود. نگرانی از تداوم شرایط فعلی با گسترش کرونا در اروپا از یک سو و فاصله کم مسابقات قهرمانی آسیا تا جام جهانی (کمتر از یک ماه) باعث شده برگزاری مسابقات جهانی در تاریخ مقرر مورد تردید قرار بگیرد.

جام جهانی فوتسال
فیفا:هنوز زمان جام جهانی فوتسال تغیرر نکرده است.

پاسخ منتشر شده از طرف فیفا به تغییر زمان جام جهانی فوتسال به شرح زیر است :

«فیفا در حال حاضر باتوجه به ویروس کووید -۱۹ شرایط را در لیتوانی با همکاری نزدیک با کمیته سازماندهی محلی و همچنین سایر ذی نفعان اصلی زیر نظر دارد.

باتوجه به بهداشت عمومی، فیفا همچنین با کمیته سازماندهی محلی برای شناسایی هرگونه تأثیر احتمالی بر آماده سازی جام جهانی فوتسال و همچنین پیدا کردن راه حل‌های جایگزین برای رویدادهایی که در لیتوانی برنامه ریزی شده، در حال همکاری است.

راجع به مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال لطفاً توجه داشته باشید که فیفا همکاری نزدیکی با کنفدراسیون‌های مربوطه برای تاریخ برگزاری مسابقات مربوطه دارد.

در حال حاضر جام جهانی فوتسال از تاریخ ۱۲ سپتامبر تا ۴ اکتبر ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. هرگونه به روزرسانی در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد.»

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker