مسابقات و لیگ

وفایی و حسن زاده؛ چهره ها نقل و انتقلات نیم فصل فوتسال

با شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم ها نیز با نقل و انتقلات صورت گرفته آماده این امر مهم می شوند

به گزارش فوتسال کمپ ، نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران از پنج شنبه 9 آبان آغاز می گردد.در بین اکثر تیم ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده اند تا برای رقابت در این آوردگاه مهم فوتسال ایران آماده شوند.

در این بین تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که در نیم فصل اول مسابقات امتیازات زیادی را به ویژه در هفته های پایانی از دست داده بود با سماجت و رایزنی ها فراوان با مسئولان تیم مس موفق به بازگردانی علیرضا وفایی بازیکن سابق ( مقلب به جادوگر ) خود از تیم مس سونگون شد تا تیم خود را  تقویت کرده باشد.

از طرفی تیم فوتسال گیتی پسند که نیم فصل اول را با حضور در رتبه دوم به پایان رساند با جذب علیرضا حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال بر قوت خود افزود.

در این میان تیم فوتسال فرش آرا مشهد با جذب بازیکن تیم ملی افغانستان یعنی اکبر ناظمی شرایط تیم خود را بهتر سازد هر چند دو بازیکن خود را سروش احمدنیا و محمد عیدی را از دست داد.

تیم فوتسال مس سونگون نیز با جذب محمد طیبی و میثم خیام از قافله نقل و انتقلات عقب نماند.

علاوه بر محمد عیدی که از تیم فرش آرا به تیم سن ایچ ساوه آمد ، دروازه بان سابق تیم ملی ، مصطفی نظری هم به این تیم پیوست.

هایپر شاهین شهر اصفهان با جذب مهرداد جابری از این بازار جا به جایی ها دور نماند.

مارکوپولوی فوتسال ایران ، میثم ایلانلو  که سابقه بازی در تیم های زیادی از فوتسال کشور را در کارنامه دارد به تیم حفاری اهواز پیوست.

در این میان با توجه به حواشی این نقل و انتقلات انتقال وفایی به تیم فوتسال محمد سیمای قم و علیرضا حسن زاده به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از شاخص ترین این نقل و انتقلات بود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker