فوتسال بانوانمصاحبه ها

یاری :تیم فوتسال بانوان روسیه اسفند به ایران خواهد امد

سرمربی تیم فوتسال بانوان بعد از اردو این تیم صحبت هایی در مورد بازیکنان دعوت شده و بازی ها دوستانه پیش رو ، کرده است.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، اردو تیم ملی فوتسال بانوان به تازگی تمام شده است و از سرمربی این تیم یعنی شهناز یاری مصاحبه ای جدید منتشر شده است.

وی اظهار داشت : همانطور که پیش بینی می‌کردیم، اردوی خیلی خوبی است و بچه‌ها با انگیزه خیلی بالایی تمرین می‌کنند. تمرینات خیلی خوبی را پشت سرمی‌گذاریم و با تمام قوا تلاش می‌کنیم که بهترین نفرات را برای مسابقات قهرمانی آسیا گزینش کنیم.

هنوز هم برای این بازیکنان فرصت باقی هست و هر بازیکنی که از جمع ما خارج شود به این معنی نیست که از اردوهای ملی حذف شده است بلکه تا پایان مسابقات لیگ یعنی اسفندماه فرصت دارند که دیده شوند. بازی‌های لیگ را با شروع نیم فصل دوم زیرنظر می‌گیرم و حتماً برای دیدن بازی‌های مهم به شهرهای مختلف می‌روم. پس از این بازیکنان ارزیابی و دیده می‌شوند و هنوز فرصت دارند که به ما و تیم ملی کمک کنند. ما این حق را برای همه بازیکنان محفوظ نگه می‌داریم.

وی ادامه داد: اردوی جدید تیم ملی از نیمه آذرماه آغاز می‌شود و مسلماً بازیکنانی از این اردو و ورزشکاران جدید اضافه خواهند شد.به جرأت می‌گویم این بازیکنان چیزی کمتر از بازیکنان طراز اول فوتسال ندارند و شاید تنها تفاوت شان کمبود تجربه‌شان باشد که امیدواریم این تجربه بین المللی را به دست آورده و بدون استرس به تیم ملی کمک کنند و مستلزم زمان است.

وی از حضور تیم ملی روسیه در ایران خبر داد و باین کرد: به دلیل اینکه مسابقات لیگ برگزار می‌شود و اردوها بلند مدت نیست، پیش از آغاز سال ۹۹، بازی دوستانه‌ای با روسیه خواهیم داشت. دوم و سوم اسفندماه روسیه به ایران می‌آید و می‌توانیم از بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شوند این استفاده کنیم تا تجربه کسب کرده و محکی بخورند.

در پایان خانم یاری درباره مسابقات لیگ و بازیکنان جدیدی که احتمالا به تیم ملی دعوت خواهند شد افزود : مسابقات لیگ را در نظر گرفتم و با توجه به برنامه تیم‌ها و مسابقات و شرایط جدول، اردو را در زمانی گذاشتم که بعد از مسابقه می‌توانند در اردو حاضر شوند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker