اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

درخواست ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال

فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است تا کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای مذاکره با فیفا جهت تعویق جام جهانی فوتسال راضی کند.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “خبرگزاری ایسنا” ،با همه گیری بیماری کرونا اکثر رویدادهای ورزشی جهان به تاخیر افتاده و حتی خبرهایی از تعویق مسابقات مهمی چون فوتسال یورو 2020 نیز به گوش می‌رسد. مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اولین رویدادی بود که به این دلیل به تعویق افتاد و بر اساس شنیده‌ها نیمه مرداد برگزار می‌شود.

این در حالی است که این مسابقات انتخابی جام جهانی هم هست و با توجه به فاصله تقریبا یک ماهه با این بازی‌ها اولا مشخص نیست قرعه کشی جام جهانی فوتسال به چه ترتیبی خواهد بود و ثانیا تیم‌های آسیایی زمان زیادی برای برنامه ریزی ندارند.

فیفا هنوز موضعی در خصوص تعویق این رقابت‌ها نگرفته و از سوی دیگر عدم اعلام رسمی زمان بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا از سوی AFC  نیز باعث شده تا ابهامات باقی بماند. با توجه به عملکرد درخشان ایران در دوره قبلی جام جهانی، فوتسال جهان حساب ویژه‌ای روی ایران باز کرده اما فاصله اندک بین این دو رویداد آسیایی و جهانی کار شاگردان ناظم الشریعه را دشوار می‌کند.

جام جهانی فوتسال
درخواست ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز مذاکره‌ای با فیفا برای تعویق جام جهانی نداشته اما ایران در تلاش است تا این کنفدراسیون را متقاعد کند تا برای تعویق جام جهانی زودتر با فیفا وارد مذاکره شده و تکلیف تیم‌های آسیایی را برای حضور در این بازی‌ها روشن کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker