مسابقات و لیگمصاحبه ها

حمید بی غم:هر ۲ تیم از بازیکنان جوان خود به خوبی بهره بردند

بی‌غم:با توجه به شرایط جدول، هر دو تیم از بازیکنان امید و جوانان خود بهره بردند و نمایش خوبی در زمین بازی به نمایش گذاشتند.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی باشگاه فوتسال گیتی پسند اصفهان ، وی تصریح کرد: در این دیدار تیم ما به خوبی توپ را به گردش در آورد و موقعیت خلق کرد که در پایان ۲ بر ۲ مساوی شد. در این دیدار به مجموعه گیتی پسند و مس سونگون ورزقان تبریک می‌گویم چون چند جوان را با بازی دادن و به فوتسال کشور معرفی کرد. در بازی امروز ما به همه احترامی که دروازبان‌های تیم داریم روی ۲ اشتباه گلرهایمان گل خوردیم.

وی در مورد نبود تماشاگران در این دیدار گفت: بالاخره امتیاز میزبانی داشتیم و می‌توانستیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم ما تا کنون این سالن را ندیده بودیم و اگر در سالن پیروی بازی می‌شد شرایط فرق می‌کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: در بازیهای پلی اف تیم‌ها حاشیه‌های کمتری داشته باشند و نظارت بیشتری از مسئولان در این زمینه صورت گیرد که به روند کیفی بازی‌ها کمک کند.امیدوارم تیم ما در پلی اف بازی‌های بهتری ارائه دهد و بتوانیم به خوبی شرایط خود را حفظ کنیم.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
حمید بی غم:هر ۲ تیم از بازیکنان جوان خود به خوبی بهره بردند

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌ پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان امروز در سالن سجادی اصفهان برگزار شد و در پایان ۲ بر۲ مساوی شد.

پیش از این حضور ۲ تیم به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور قطعی شده بود و گیتی پسند حریف مرحله بعد خود را شناخته و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف سوهان محمد سیما قم برود.
بر اساس برنامه تیم‌های اول تا هشتم لیگ برتر بصورت پلی آف دیدار خواهند کرد که تیم اول با هشتم ، تیم دوم با هفتم ، تیم سوم با ششم و تیم چهارم با تیم پنجم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر با هم رقابت می کنند و در مرحله نیمه نهایی برنده اول و هشتم با برنده چهارم و پنجم و برنده دوم با هفتم با با برنده سوم و ششم رقابت خواهند کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker