مسابقات و لیگمصاحبه ها

جابری:از الان نگران بازی برگشت در ساری هستم

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال از بازی با ستارگان ورامین و شهروند ساری گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، با انجام بازی های دور رفت ، مرحله نخست پلی  آف لیگ برتر فوتسال کشور ، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال که شخصا در سالن این مسابقه در ورامین حضور داشت و از نزدیک بازی را مشاهده می کرد ، در جریان تنش به وجود آمده در بازی قرار گرفت به نحوی که برای بازی برگشت این دو تیم در ساری ابراز نگرانی کرد.

وی اظهار داشت : با توجه به ترافیک شدیدی که در تهران بود بنده بین دو نیمه به سالن مسابقه رسیدم. متأسفانه گوینده سالن بارها اقدام به صحبت با تماشاگران می کرد و من به نماینده فدراسیون فوتبال و رئیس هیأت مدیره باشگاه ستارگان ورامین هم گفتم که باید جلوی این کار ایشان گرفته شود چرا که قطعا عامل تنش خواهد بود. تقریباً هفت دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود که همان گوینده شروع به صحبت و سخنرانی کرد. این کارها سالهاست که برچیده شده است.متأسفانه این اقدام گوینده سالن آغازگر تنش ها بود و در بیست دقیقه ای که بازی متوقف شد، شاهد صحنه های خوبی نبودیم.

دور رفت پلی آف لیگ برتر فوتسال
جابری:از الان نگران بازی برگشت در ساری هستم

جابری افزود: داوران گزارشات شان را نوشته اند و بنده هم گزارش نماینده فدراسیون را صبح شنبه به کمیته محترم انضباطی ارسال خواهم کرد و قطعاً این کمیته رأی متناسب با این اتفاقات را صادر خواهد نمود.ما به  هیأت فوتبال استان تهران نامه خواهیم زد و اعلام می کنیم که اگر قرار باشد در سالن ورامین در زمان برگزاری مسابقه، بخواهند با میکروفن سخنرانی کنند، ما اجازه برگزاری مسابقات را نخواهیم داد.امروز از مجموع چهار مسابقه روز اول پلی آف، سه میزبان پیروز شدند بنابراین احتمال کشیده شدن تکلیف چهره تیم های صعود کننده به بازیهای روز سوم زیاد است. با توجه به افزایش حساسیت ها، قطعاً روز شنبه جلسه ای را برگزار خواهیم کرد و تمهیداتی را اتخاذ می کنیم.

در پایان نیز گفت : قطعاً باید آرای بازدارنده ای از سوی ‌کمیته محترم انضباطی صادر شود تا دیگر‌ شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.بازی ستارگان و شهروند در ورامین تمام شده و حالا این دو تیم به فاصله چهار روز باید دوباره در ساری به مصاف هم بروند و احتمال برگزاری بازی سوم شان هم وجود دارد. باید طوری رفتار شود که برگزاری این بازیها دشوار نشود. از الان نگران برگزاری بازی در ساری هستم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker