مسابقات و لیگمصاحبه ها

جابری:باید تکلیف قهرمان نیم اول اردیبهشت مشخص شود

سرپرست سازمان لیگ فوتسال از شرایط لیگ برتر فوتسال ، پلی آف رقابت ها و قهرمانی آن صحبت کرده است.

به گزارش فوتسال کمپ ، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال با انجام مصاحبه ای از اشراف مسئولان برای مشکلات و مسائل لیگ برتر فوتسال  و پلی آف آن ، تعیین صد در صدی قهرمان در نیمه اول اردیبهشت و مسائل دیگر ، گفت.

وی بیان کرد :  ما قبول داریم مشکلات و اتفاقاتی در لیگ برتر فوتسال و مرحله پلی اف وجود داشته اما من و همکارانم در سازمان لیگ تمام سعی تلاش خود را را می‌کنیم که این حواشی کمتر شود. همانطور که اطلاع دارید ما برای هر بازی ناظرانی انتخاب کرده ایم و بعد از هر بازی این ناظران گزارشات خود را در رابطه با حواشی و اتفاقات آن بازی را در اختیار سازمان لیگ قرار می دهند.بعد از اتفاقات در ۲ دیدار تیم های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در مرحله پلی اف ما گزارش ناظران خود را داشتیم و بعد از گزارش ما نمایندگان  این دو باشگاه را به سازمان لیگ دعوت کردیم تا اگر دلیلی یا مدرکی مبنی بر حاشیه ها و اتفاقات روز بازی دارند در اختیار ما قراردهند. در نهایت مدارک و مستندات هر دو باشگاه جمع آوری شد و ما طی گزارشی در اختیار کمیته انظباطی قرار دادیم و منتظر هستیم رای این دو بازی صادر و بعد از آن سازمان لیگ بر اساس رای این کمیته  تصمیمات لازم را  مبنی بر زمان برگزاری مرحله نهایی گرفته می شود.

جابری در پایان گفت : در جلسه‌ای که با حضور تاج ریاست وقت فدراسیون و شکوری و اعضای کادر فنی تیم ملی و سایر مدیران باشگاه و… برگزار شد قرار بود که بعد از ۱۸ اسفند که تیم ملی از بازیهای آسیایی برگشت ما جلسه ای با حضور ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی داشته باشیم و زمان دقیق آن را با هماهنگی ۴ باشگاه مشخص کنیم به این دلیل که ما باید نیمه اول اردیبهشت تکلیف قهرمان لیگ مشخص باشد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker