فوتسال بانوانمسابقات و لیگ

رقابت 6 تیم برای صعود به پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان

4 تیم اول جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان بعد از پایان این مرحله ، به مرحله پلی آف خواهند رفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، مسئول کمیته مسابقات فوتسال بانوان در این خصوص گفت : چهار تیم اول جدول رده‌بندی به مرحله حذفی لیگ برتر برای تعیین قهرمان صعود می‌کنند که هنوز به طور صددرصد نمی‌توانیم بگوییم که کدام چهار تیم در مرحله بعدی رقابت‌ها حضور دارند.

خانم شیرین نصیری افزود: ۶ تیم نخست جدول برای قرار گرفتن در بین تیم‌های صعودکننده شانس دارند؛ تا پایان هفته دوازدهم مسابقات سختی پیش رو است که باید منتظر نتایج بمانیم.

لیگ برتر فوتسال بانوان
رقابت 6 تیم برای صعود به پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان

مسئول مسابقات فوتسال بانوان گفت: به جزء مس رفسنجان، شرکت ملی حفاری ایران، هیئت فوتبال خراسان رضوی و سایپا چهار تیم اول جدول، تیم‌های پنجم و ششم یعنی نامی نو و رهیاب گستر نیز برای صعود به پلی آف شانس دارند.

وی افزود: ۱۸ بهمن مرحله برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان می‌رسد و بعد از یک هفته استراحت، چهار تیم اول جدول در چهار هفته مسابقات مرحله پلی آف را برگزار می‌کنند.

گفتنی است می توان گفت تیم های فوتسال بانوان مس رفسنجان ، هیات فوتبال خراسان ، سایپا ، ملی حفاری خوزستان ، نامی نو اصفهان با توجه به امتیازات کسب شده شانس زیادی برای صعود دارند و باید تا 18 بهمن که دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان می رسد برای تعیین صعود کنندگان صبر کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker