اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

حذف پلی‌آف لیگ برتر فوتسال و سردرگمی تیم‌ها

سازمان لیگ فوتسال در شرایطی تصمیم گرفته برای فصل جدید پلی‌آف لیگ برتر فوتسال را حذف کند که اکثر تیم‌ها با این شیوه برگزاری موافق بودند.

به گزارش مسابقات و لیگ های فوتسال فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ،در دو فصل اخیر لیگ برتر فوتسال بر اساس تصمیم سازمان لیگ فوتسال و نظر موافق اکثر باشگاه‌ها مقرر شد قهرمان لیگ در مرحله پلی آف مشخص شود و پس از برگزاری ۲۶ هفته، ۸ تیم برتر راهی پلی آف شوند و تا تعیین قهرمان بازی‌ها پیش بروند. این تصمیم که به سلامت بازی‌ها در هفته‌های پایانی و انگیزه گرفتن تیم‌های ضعیف‌تر کمک می‌کرد امسال با تصمیم مجدد و البته بدون مشورت سازمان لیگ فوتسال ملغی اعلام و مقرر شد بازی‌های لیگ برتر به شیوه گذشته و بدون پلی آف به پایان برسد.

لیگ برتر ۹۸ به دلیل شیوع بیماری کرونا هنوز به پایان نرسیده و فینال آن قرار است بین تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار شود و همین طولانی شدن باعث شده سازمان لیگ به دنبال حذف پلی‌آف برای فصل آینده باشد. قطعاً اعضای سازمان لیگ فوتسال در جریان نظر موافق همه تیم‌های لیگ برتری برای پلی‌آف در لیگ برتر ۹۸ هستند. سازمان لیگ به بهانه برگزاری بازی‌های جام جهانی، فوتسال قهرمانی آسیا و کرونا با نادیده گرفتن خواسته باشگاه‌ها تصمیم به حذف پلی‌آف گرفته است.

لیگ برتر فوتسال
حذف پلی‌آف لیگ برتر فوتسال و سردرگمی تیم‌ها

این در حالی است که بر اساس شنیده‌ها جام جهانی فوتسال یک سال به تعویق خواهد افتاد، بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا در زمانی جدید برگزار می‌شود که این امر به شروع زودتر فصل جدیدهم کمک می‌کند و قطعاً در مورد کرونا هم در صورت ادامه پیدا کردن آن حتی امکان شروع فصل جدید لیگ برتر هم نیست و در صورت ریشه‌کن شدن آن شرایط طوری نیست که بخواهد بر روی لیگ برتر فصل آینده تاثیرگذار باشد. به نظر می‌رسد چندان زیبنده نیست که هر سال تصمیمی برای لیگ فوتسال گرفته شود و شاید به همین دلیل باشد که اسپانسرها نیز رغبتی برای حضور در فوتسال ندارند چرا که این گونه تصمیمات سرنوشت تیم‌ها را نیز درگیر خود می‌کند و سرمایه گذاران هر سال با داستان و آئین نامه تازه‌ای روبرو می‌شوند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker