اخبار فوتسالمصاحبه ها

جابری: منتظر مشخص شدن زمان تقریبی مسابقات قهرمانی آسیا و رای انضباطی یک بازی هستیم

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درخصوص زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات پلی‌آف لیگ فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،آرش جابری در ابتدا گفت: در حال حاضر تکلیف 3 تیم از مجموع چهار تیم حاضر در مسابقات مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور فصل 99-98 مشخص شده است و تیم‌های مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان راهی این مرحله شدند.

وی ادامه داد: برای تعیین و تکلیف تیم چهارم نیز منتظر رای قطعی انضباطی دیدار تیم های فوتسال  ستارگان ورامین و شهروند ساری هستیم و عملا تا زمان اعلام رای قطعی از سوی کمیته انضباطی باید منتظر بمانیم. از طرفی طبق صحبت‌هایی که با سرپرست دبیرکلی فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان داشتم، هنوز زمان جدید برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا 2020 مشخص نشده است.

لیگ برتر فوتسال
جابری: منتظر مشخص شدن زمان تقریبی مسابقات قهرمانی آسیا و رای انضباطی یک بازی هستیم

جابری افزود: بنابر این با شرایط فعلی نه تنها تیم ملی دچار سردرگمی است، بلکه ما هم امکان برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله نیمه نهایی را نداریم، چراکه نه رای قطعی انضباطی دیدار ستارگان ورامین و شهروند ساری صادر شده و نه تکلیف زمان برگزاری مسابقات آسیایی مشخص است.

وی در پایان گفت: طبق صحبت‌هایی که با شکوری و ناظم‌الشریعه داشتیم، سرمربی تیم ملی هم از مشخص نبودن زمان تقریبی مسابقات ابراز ناراحتی کرد، چراکه برنامه آماده‌سازی تیم ملی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل قرار شد تا فدراسیون با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه‌ای داشته باشد و زمان تقریبی مسابقات را جویا شود. پس از استعلام از ای اف سی و همچنین صدور رای دیدار ستارگان ورامین و شهروند ساری از سوی کمیته انضباطی، می‌توانیم برنامه‌ریزی درست و مناسبی برای برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر انجام بدهیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker