تیم های ملیفوتسال بانوان

روسیه انصراف داد ؛ تیم ملی فوتسال حریف تدارکاتی ندارد

قهرمانی‌های تیم ملی فوتسال بانوان در دوره متوالی مسابقات قهرمانی آسیا انتظارات را برای سومین قهرمانی بالا برده است

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت آی دابلیو اسپورتس ، تیم ملی فوتسال بانوان  پس از دومین قهرمانی در فوتسال بانوان آسیا به دلیل بی برنامگی، تعطیلی و وقفه‌های طولانی مدت در اردوهای ملی شهرزاد مظفر، سرمربی موفق خود را از دست داد تا کویت او را به خدمت بگیرد و استارت فوتسال بانوان خود را با موفق ترین مربی ایرانی آغاز کند. با رفتن مظفر اردوهای ملی بدون سرمربی آغاز و علی رعدی به عنوان مدیر فنی تمرین ملی پوشان را زیر نظر داشت. با بالاگرفتن انتقادات برای تعیین هر چه سریع‌تر سرمربی تیم ملی، بالاخره شهناز یاری از سوی فدراسیون برای هدایت تیم ملی را معرفی شد.

با حضور شهناز یاری بار دیگر استارت اردوهای ملی زده شد تا سرمربی با توجه به زمان محدود برنامه ریزی‌های لازم را برای آماده سازی ملی پوشان در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا ارائه دهد. با شروع اردوها نخستین شوک به تیم ملی مصدومیت فرشته کریمی، برترین بازیکن سال آسیا بود که او را از تمرینات ملی دور کرد و هنوز مشخص نیست که کریمی به مسابقات قهرمانی آسیا خواهد رسید یا خیر؟

پس از مصدومیت فرشته کریمی، دومین خبر بد لغو دیدارهای تدارکاتی بود. تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه هر ساله در اواخر سال دیدارهای تدارکاتی به میزبانی ایران برگزار می‌کنند. امسال نیز در برنامه اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ، برگزاری بازی با تیم‌های روسیه قرار داشت و همچنین دو دیدار با چین نیز برای فروردین ماه سال آینده در نظر گرفته شد.

تیم ملی فوتسال بانوان
روسیه انصراف داد ؛ تیم ملی فوتسال حریف تدارکاتی ندارد

در حالیکه تیم ملی در انتظار انجام بازی‌های تدارکاتی بود دو تیم روسیه و چین از حضور در ایران انصراف دادند تا شوک دوم هم به اردوی ملی وارد شود. تیمی که دو دوره قهرمانی در آسیا را در پرونده دارد زمان زیادی برای آماده سازی از دست داد، تمرینات دیر آغاز شد و حال نیز دیدارهای تدارکاتی خود را لغو شده می‌بیند.

فدراسیون فوتبال تا این لحظه واکنشی در خصوص انصراف تیم‌های ملی روسیه و چین اعلام نکرده است. مهر نوشته که نیز برای دلیل انصراف با لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان تماس گرفته که او مانند گذشته پاسخگو نبود. به نوشته مهر، صوفی زاده در یک سال اخیر ارتباط متقابلی با رسانه‌ها نداشته است و پاسخگوی اتفاقات رخ داده در بخش بانوان نیست.

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی نیز در واکنش به انصراف تیم‌های روسیه و چین گفت: در شوک هستیم و دلیل را نمی‌دانیم. با توجه به زمان از دست رفته کار سختی در قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

ملی پوشان فوتسال بانوان پس از گذشت حدود دوسال از قهرمانی در آسیا همچنان چشم انتظار پاداش ها خود هستند و فدراسیون توجهی به این موضوع نیز ندارد. لغو دیدارهای تدارکاتی هم در انگیزه ملی پوشان بی تاثیر نخواهد بود و باید دید فدراسیون فوتبال چه راهکاری برای این معظل خواهد داشت.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker