فوتسال بانوانمصاحبه ها

شیربیگی:برای فینالیست شدن زحمت کشیدیم.

خانم‌گل لیگ برتر فوتسال بانوان از شرایط تیمش و رسیدن به فینال گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، سارا شیربیگی در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل مس رفسنجان در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: در پلی‌آف شرایط برای تمام تیم‌ها سخت است و در انتهای فصل اکثر تیم‌ها با بحران مصدومیت و محرومیت مواجه هستند. در کل لیگ برای رسیدن به این مرحله تلاش کردیم و می‌خواهیم به فینال برسیم. مس رفسنجان جزء تیم‌های خوب و تدافعی لیگ است و بازی مقابل ‌آن‌ها سخت است. در این دیدار میزبانیم و امیدوارم این تیم را در مشهد شکست دهیم.

وی در خصوص مصدومیتش نیز اظهار داشت : در حال درمانم و با تیم تمرین نکردم، اما به صورت انفرادی تمرین کردم تا در صورت صلاحدید کادرفنی به تیم کمک کنم. تمام تلاشم این است که به بازی حساس مقابل مس برسم.زهرا محمدزاده و رویا کلاتی که جزء بازیکنان کلیدی تیم هستند هم مصدومند. اگر کار گره بخورد، حتی با درد هم بازی خواهیم‌کرد تا زحماتمان در طول فصل نابود نشود.

سارا شیربیگی
شیربیگی:برای فینالیست شدن زحمت کشیدیم.

شیربیگی در پایان نیز یادآوری کرد : برای این بازی تبلیغات خوبی صورت گرفته و فکر می‌کنم استقبال خوبی از بازی صورت گیرد. بازی‌های پلی‌آف به دلیل حساسیت بالایی که دارد، تماشاگر را به سالن می‌کشاند. از ابتدای فصل نگاه‌مان به قهرمانی بوده و برای کسب این عنوان تلاش می‌کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker