مصاحبه ها

پاسخ به اظهارات تیم فوتسال مس و تشریح جذب بازیکن جدید

بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد مسائل موجود توضیحاتی داد.

به گزارش فوتسال کمپ ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پساخبه شکایت باشگاه مس سونگون از مرتضی عزتی برای گرفتن حق رشد، گفت: هر فردی باید در حد خودش اضهار نظر کند  و متاسفانه هیچکس حد و مرز را رعایت نمی کند

بازی دوستانه در مشهد و ساوه
با اتمام مسابقات و رسیدن نیم فصل، هشت روز به بازیکنان استراحت دادیم و دوباره تمرینات را از شروع کردیم. به دلیل برگزاری اردوهای ملی و مسابقات امید، تمرکزمان روی کارهای انفرادی و ترکیبی دو، سه نفره بود. بازیکنان امید و هم بازیکنان ملی پوش به تازگی به تمرین آمده اند و تمرینات را به قالب کار تیمی می بریم. قرار است شنبه به ساوه خواهیم رفت و دو بازی با شهرداری و سن ایچ ساوه برگزار خواهیم کرد سپس سه روز برای بازی دوستانه به مشهد می رویم.

با جدایی منتظمی مشکلی نداشتیم
محسن منتظمی در نقل و انتقالات نیم فصل با به باشگاه ما اضافه شد اما در همین هنگام پیشنهاد خوبی از اندونزی دریافت کرد.ما به فکر راحتی و  حضور ذهنی کامل بازیکنان در تیم هستیم.پس با درخواست خروجش موافقت کردیم.

شمسایی شرایط خاصی نداشت اما فعلا قصد بازی ندارد
با توجه به پر بودن 4 سهمیه لیگ برتی ما باید نفرات آزاد را جذب کنیم. ما با عابدین، رفیع پور، علی اصغر حسن زاده و وحید شمسایی صحبتهایی کرده ایم. رفیع پور که به لیگ اندونزی رفت و عابدین و حسن زاده هم قصد بازی در خارج از کشور را دارند.ما قصد بازگردانی وحید شمسایی به مسابقات را داشتیم اما او اعلام کرد فعلا قصد بازگشت ندارد.

بی غم1

احتمال جذب بازیکن خارجی وجود دارد
برای جذب بازیکنان خارجی به جز بحث مالی که باید دید توانایی تامین آن را داریم یا نه باید جو و فضا را برای این چنین بازیکنان آماده کنیم.اگر با بازیکنان ایرانی مد نظر به توافق نرسیم به بازیکنان خارجی فکر خواهیم کرد.

مصدومیت و محرومیت بازیکنان
تیم ما به دلیل مصدومیت و محرومیت و در مواردی خروج از تیم در نیم فصل کامل و |آماده نبود.حمید احمدی در جریان مسابقات محروم شد. سپهر محمدی به روسیه رفت و عالیقدر و فهیمی و چند بازیکن دیگر هم مصدوم شدند و از اول فصل بازی نکردند. به هر حال این هم چالش جدیدی است و سعی می کنیم در آن موفق باشیم.

توضیحاتی در مورد شکایت مدیر عامل مس
درباره شکایت باشگاه مس از مرتضی عزتی (بازیکن سابق مس و بازیکن فعلی گیتی پسند) باید بگویم شخصا اظهار نظر در مورد مسائل و یا افرادی که تجربه بیشتری از من دارند را ندارم ولی متاسفانه هستند کسانی که در مورد افراد بزرگ مثل وحید شمسایی، محمدرضا سنگ سفیدی، حمید احمدی و مرتضی عزتی صحبت می کنند. . ان شاءالله روزی برسد که هرکس در حد خودش حرف بزند. صحبت درباره افرادی که نام بردم با آن همه مقام و افتخار کار جالبی نیست.

مدارکمان را به کمیته فوتسال دادیم
بعد از شکایت باشگاه مس برای گرفتن حق رشد عزتی ما هم در باشگاه گیتی پسند پیگیر ماجرا هستیم. مدیرعامل مس درخواست حق رشد داشته و ما هم باتوجه به قانون، مدارکی که داشتیم را به کمیته فوتسال فرستادیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker