تیم های ملیمصاحبه ها

بهاروند: الویت فعلی فدراسیون، تیم ملی فوتسال است

نشست مشترک کادرفنی تیم ملی فوتسال با سرپرست فدراسیون، برخی اعضای هیات رییسه و سرپرست دبیرکلی فدراسیون امروز عصر برگزار شد.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،نشست مشترک کادرفنی تیم ملی فوتسال با سرپرست فدراسیون برگزار شد.این نشست با حضور حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، ابراهیم شکوری و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال در دفتر رییس فدراسیون برگزار شد.

پس از توضیحات کاملی که از سوی کادرفنی و سرمربی تیم ملی فوتسال از وضعیت تیم و روند آماده‌سازی بازیکنان برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ عنوان شد، سرپرست فدراسیون تاکید کرد: الویت فعلی ما در فدراسیون ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی فوتسال است. مسابقات اسفندماه اهمیت زیادی دارد و همه از شرایط مسابقات و نزدیک شدن رقابت تیم‌ها در قاره آگاه هستیم.

بهاروند ادامه داد: باید آرامش تیم به طور کامل حفظ شود که این وظیفه کادرفنی است. ما هم حمایت‌های همه جانبه‌ای خواهیم داشت و در بخشی از برنامه حمایتی که داریم، پرداخت برخی معوقات مالی و پاداش تیم را انجام دادیم و در تلاش هستیم که تا پیش از اعزام تیم، باقی مطالبات هم پرداخت شود.

تیم ملی فوتسال ایران
بهاروند: الویت فعلی فدراسیون، تیم ملی فوتسال است

ناظم‌الشریعه ضمن تقدیر از قول مساعد بهاروند در راستای حل مشکلات تیم ملی فوتسال در آستانه مسابقات آسیایی تاکید کرد: همه تمرکز بازیکنان روی تمرینات است. هدف بزرگی داریم و آن هم کسب افتخار دیگری‌ برای فوتسال کشورمان است و همدلی و حمایت بیشتری در این راه نیاز داریم که با توجه شما و صحبت‌هایی که در این نشست صورت گرفته، این موارد هم دور از دسترس نخواهد بود.

در پایان نیز سرپرست دبیرکلی فدراسیون تاکید کرد که فدراسیون از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد و همه بخش‌ها تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی فوتسال به کار خواهند گرفت.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker