اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

لغو مسابقات فوتسال در 10 روز آینده!

به علت شیوع کرونا و به منظور پیشگیری ، از فردا مسابقات مختلف ورزشی ازجمله فوتسال لغو شده است.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت ورزش3 ،ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش پیرو دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص فعالیت این فدراسیون در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در ورزش، راه‌اندازی شد و دیشب یک تصمیم مهم اتخاذ کرد.

«ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» در فدراسیون پزشکی ورزشی، با صدور اطلاعیه شماره ۲ از لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ‌های دسته اول و دوم همه رشته‌های ورزشی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و نظر به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و همچنین علاقه‌مندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، اعلام می‌شود از روز دوشنبه، ۵ اسفندماه ۹۸ تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌های دسته اول و دوم در تمام رده‌های سنی به مدت ۱۰ روز لغو اعلام می‌گردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «تصمیمات بعدی این ستاد متعاقبا و از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.»

فدراسیون پزشکی ورزشی
لغو مسابقات فوتسال در 10 روز آینده!

این تصمیم در حالی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اتخاذ شده که در آن آمده است بازی‌ها از روز دوشنبه به مدت ۱۰ روز لغو خواهد شد و سوال اینجاست که چرا لغو مسابقات از فردا یکشنبه انجام نمی‌شود و به دو روز دیگر موکول شده است؟!

پ ن : با این وجود مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان تهران که امروز (یکشنبه 4 اسفند ) پا برجا خواهد بود و همچنین مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال نیز بدون تماشاگر پابرجا است ( البته از پا بر جا بودن یا نبودن بازی برگشت خبری نیست ) و این موضوع فعلا در مورد بازی رفت است. لازم به ذکر است که مسابقات دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان که روز جمعه 9 اسفند و سایر مسابقات فوتسال اطلاع رسانی شده تا تاریخ 15 اسفند لغو گردید و زمان برگزاری آن مجددا اعلام خواهد شد.

ضمنا تمدید یا عدم تمدید مجدد این شرایط بستگی به اعلام رسمی مسئولین و مراکز مربوطه دارد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker