اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

حذف پلی آف؛ تصمیمی درست در راستای حمایت از فوتسال ملی و باشگاهی

سازمان لیگ فوتسال پس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه تصمیم بر حذف پلی‌آف در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور گرفت، تصمیمی که در این مقطع مناسب به نظر می‌رسد.

به گزارش مسابقات و لیگ های فوتسال فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “فارس” ، در شرایطی که به دلیل بیماری کرونا فوتسال در اکثر نقاط جهان تعطیل شده است، سازمان لیگ فوتسال به فکر برنامه ریزی برای آینده فوتسال کشور است،  تا همچون گذشته با برنامه‌ریزی مناسب به پیشرفت حداکثری این رشته کمک کرده باشد.

طی دو فصل گذشته برگزاری مسابقات به سبک پلی‌آف مزایا و معایبی داشته است اما سازمان لیگ در آخرین جلسه خود تصمیم بر حذف این روش برگزاری در فصل آینده مسابقات گرفت، اتفاقی که در چند ساعت گذشته واکنش‌های فراوانی به همراه داشته است.

با توجه به مشکلات مالی فراوان باشگاههای لیگ برتری و مشکلاتی که پس از ویروس کرونا برای حامیان مالی این باشگاه‌ها ایجاد خواهد شد قطعاً برگزاری مسابقات به روش پلی آف در فصل آینده به ضرر تیم ها خواهد بود طی صحبتی که برخی از کارشناسان فوتسال در گذشته داشتند این سبک برگزاری را برای تیم ها پرهزینه و فرسایشی دانسته‌اند، حال با توجه به مشکلات اقتصادی به نظر می‌رسد سازمان لیگ تصمیم بسیار مناسبی گرفته تا ضرر کمتری به کیفیت فوتسال کشور و باشگاه‌های لیگ برتری وارد شود.

تیم ملی فوتسال
حذف پلی آف؛ تصمیمی درست در راستای حمایت از فوتسال ملی و باشگاهی

البته در سال ۹۹ تیم ملی فوتسال ایران که نشانه افتخار تمام مردم ایران است در مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا و جام جهانی فوتسال شرکت خواهد کرد، این موضوع تقویم فوتسال کشور را بسیار فشرده کرده که اگر کمی به فکر نتیجه گرفتن تیم ملی باشیم متوجه انتخاب درست سازمان لیگ خواهیم شد، در شرایطی که جامعه ایران از روحیه مناسبی برخوردار نیستند قطعاً نتایج تیم ملی می‌تواند روح جدیدی به جامعه ایران تزریق کند.

جای امیدواری است که فدراسیون فوتبال نیز از سازمان لیگ فوتسال حمایت کند تا در مسابقات آینده، تیم ملی بهترین نتایج را کسب کند تا همچون گذشته این رشته ورزشی در سطح جهان برای ملت ایران غرور آفرینی کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker